علی داوودی:

ارتقا دادن رکورد جوانان جهان در مسابقات قهرمانی جهان از کسب ۳ مدال ارزشمندتر بود

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۶:۰۹
کد خبر: ۷۷۴۹۰۹
جوانترین وزنه بردار مسابقات قهرمانی جهان گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و همه کشورها با آمادگی کامل شرکت کردند و از آنجایی که رقیب بلاروسی هم جوان بود خوشبختانه توانستم رکورد را از چنگش در آورده و به نام ایران کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی داوودی با اشاره به اولین سال شرکتش در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: با توجه به اینکه در این دوره از مسابقات  جوانترین وزنه بردار در گرو A بودم ، توانستم رکورد وزنه 197 کیلوگرم را در یک ضرب و رکورد حرکت مجموع را بزنم.

او ادامه داد: وزنه 227 را در دو ضرب زدم و پس از آن نتوانستم  وزنه های 242 و 245 کیلوگرم را مهار کنم و تمام تلاش خود را می کنم که در سال های آینده در مسابقات جهانی و یا المپیک 2020 بتوانم جبران کنم.

علی داوودی اظهار داشت: سطح مسابقات  بسیار بالا بود و همه کشورها با آمادگی کامل شرکت کردند و از آنجایی که رقیب بلاروسی هم جوان بود خوشبختانه توانستم رکورد را از چنگش در آورده و به نام ایران کنم.

وی با اشاره به  متفاوت بودن مسابقات بزرگسالان جهان با دیگر رده های سنی بیان کرد: با توجه به اینکه نتیجه این دوره به کسب مدال ختم نشد از عملکردم راضی بودم زیرا ارتقا دادن رکورد جوانان جهان در مسابقات قهرمانی جهان از کسب 3 مدال ارزشمندتر بود.

جوانترین وزنه بردار در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان با توجه به گفته وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی آمادگی وزنه برداری که میتوانی جانشین بسیار خوبی برای بهداد سلیمی باشید گفت: بهداد سلیمی چندین سال برای کشور افتخار آفرینی کردند و وزنه بردار بسیار بزرگی هستند و خودشان و رکوردهایشان جاودانه شدند و نمی توانم بگویم که میتوانم بهتر از ایشان باشم ولی تلاش می کنم که به نوبه خود بتوانم وزنه بردار بسیار خوبی باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز