امید احمدی:

همه تلاشم را برای کسب مدال طلا کردم اما نشد

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۹:۳۳
کد خبر: ۷۷۵۳۱۸
قایقران تیم ملی آب‌های آرام آمادگی خود را نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته مناسب ارزیابی کرد و قطعی نبودن اعزام تیم، شرایط اردو و تمرینات سخت، از مشکلاتی بود که پشت سر گذاشتیم، اما در نهایت با 4 مدال به مهین عزیزمان بازگشتم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امید احمدی قایقران تیم ملی آب‌های آرام گفت: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا تمرینات بصورت فشرده برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: مشخص نبودن وضعیت اعزام تیم به مسابقات شرایط تمرینات را سخت تر می کرد، چون بعد از همه فشار ها و سختی ها در پایان مشخص نبود آیا به هدف و مدال می رسیم یا نه!

احمدی دارنده 4 مدال قهرمانی آسیا افزود: روز قبل از زمان پرواز مشخص شد تیم به سمرقند اعزام می شود. بعد از ورود به پیست و دیدن نمایندگان کشورها، اکثر رقبایم را در بازی‌های آسیایی دیده بودم و شناخت نسبتا خوبی داشتم.

ملی پوش آب‌های آرام کشورمان در 4 ماده کایاک یکنفره 1000 متر، کایاک دونفره 500 متر، کایاک چهارنفره 1000 متر و 500 متر به مصاف رقبا رفت و چنین بیان کرد: در کایاک یکنفره 1000 متر همه تلاشم را برای کسب عنوان قهرمانی کردم اما در پایان به مدال برنز دست یافتم. در کایاک دو نفره و چهار نفره ها تلاشم را برای کسب مدال طلا بیشتر کردم و با تمام وجود می خواستم یک مدال طلا به دست بیارم و رنگ مدال هایم را خوش رنگ تر کنم اما نشد! و در پایان موفق شدم با 2 مدال نقره و دو مدال برنز به خانه برگردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز