سجاد مشایخی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیگ بسکتبال هنوز به پویایی لازم نرسیده است/ دو بازی سخت مقابل استرالیا و فیلیپین در پیش داریم

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۶:۴۶:۰۰
کد خبر: ۷۷۵۴۴۶
لیگ بسکتبال هنوز به پویایی لازم نرسیده است/ دو بازی سخت مقابل استرالیا و فیلیپین در پیش داریم
گارد راس تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: امسال تیم‌ها قبل از شروع لیگ تمرین خوبی انجام ندادند بنابراین بازی‌های خوبی را شاهد نیستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سجاد مشایخی، گارد راس تیم ملی بسکتبال و بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام در مورد میزان آسیب دیدگی خود در آستانه بازی تیم ملی در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی به خبرنگار برنا گفت: سر تمرین از ناحیه مچ پا دچارآسیب دیدگی شدم. فعلا هیچ چیز مشخص نیست، باید عکس برداری شود چون پایم ورم کرده است، ولی امیدوارم آسیب دیدگی خیلی جدی نباشد تا بتوانم در اردوهای تیم ملی شرکت کنم.

وی درباره بازی با استرالیا و فیلیپین در پنجره پنجم رقابت‌ها اظهار کرد: بازی با استرالیا 9 آذر و بازی با فیلیپین 12 آذر ماه برگزار می‌شود. هر دو بازی‌ها خارج از خانه است و به همین دلیل قطعا بازی راحتی نخواهند بود. البته قبل از انجام این مسابقات دو بازی تدارکاتی با قطر پیش بینی شده است که قطعا در آماده سازی بازیکنان تاثیر گذار خواهد بود.

مشایخی در خصوص وضعیت لیگ برتر در فصل جدید رقابت‌ها بیان کرد: امسال تیم‌ها قبل از شروع لیگ تمرین خوبی انجام ندادند بنابراین بازی‌های خوبی را شاهد نیستیم. چون تیم‌ها هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. پس از برگزاری بازی‌های هفته چهارم، لیگ به مدت یک ماه تعطیل است که امیدوارم دراین مدت تیم‌ها آمادگی لازم را کسب کنند و با قدرت به لیگ برگردند تا بازی‌های حساس و جذابی را شاهد باشیم.

گارد راس تیم ملی در پایان درمورد شانس قهرمانی پتروشیمی بندر امام در رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: هدف ما از روز اول قهرمانی در لیگ است. پتروشیمی بازیکنان خوبی در اختیار دارد. ولی با گذشت سه هفته از رقابت‌ها نمی‌توان گفت که کدام تیم شانس قهرمانی دارد. ما با قهرمانی در قهرمانی آسیا بازی‌های لیگ را با انگیزه شروع کردیم که امیدوارم در ادامه نیز موفق عمل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز