رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان؛

پیروزی سه فرنگی‌کار ایران در پنج وزن دوم

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۹:۲۸
کد خبر: ۷۷۵۵۰۲
پیروزی سه فرنگی‌کار ایران در پنج وزن دوم
نمایندگان کشورمان در اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که موفق به کسب 3 پیروزی و یک شکست شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از عصر امروز در شهر بخارست رومانی آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که موفق به کسب 3 پیروزی و یک شکست شدند.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر هلاری ماگیسالو از استونی را شکست داد. وی در دور بعد با رضوان آرناوت از رومانی مبارزه می‌کند. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم که 27 نفر شرکت کرده‌اند، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نمایشی ضعیف با نتیجه 10 بر 2 مغلوب کوزوب از اوکراین شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول با نتیجه 12 بر 4 مغلوب راماز زوئیدزه از گرجستان شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس مبارزه در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز را پیدا کند. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه 10 بر 4 از سد داوید لوسونزی از مجارستان گذشت. وی در دور دوم با برهان آکبوداک از ترکیه دیدار می‌کند.

در وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مجیا کاستلو از هندوراس را شکست داد. وی در دور سوم به مصاف یوتا نارا از ژاپن می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز