سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی در جام ملت‌های آسیا کار آسانی پیش رو ندارد/ استقلال نیازمند خون تازه است

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۵:۳۹:۳۳
کد خبر: ۷۷۵۵۶۸
تیم ملی در جام ملت‌های آسیا کار آسانی پیش رو ندارد/ استقلال نیازمند خون تازه است
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است ملی‌پوشان فوتبال ایران کار ساده‌ای در جام ملت‌ها پیش‌رو نخواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیروس دین محمدی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال با ترینیداد و توباگو به خبرنگار برنا گفت: هدف از برگزاری دیدار تدارکاتی آمادگی ملی پوشان است البته بنده معتقدم ما به جای برگزاری سه بازی تدارکاتی با تیم‌های درجه ۲ می‌توانستیم یک بازی با یک تیم قدرتمند انجام دهیم تا تیم ملی محکی جدی در فاز حمله و دفاع بخورد. به هر حال  باید دید کادر فنی تا چه حد می تواند از این دیدارها در جهت آمادگی تیم ملی استفاده کند.

بخش دیگری از صحبت‌های کاپیتان پیشین باشگاه استقلال درباره نتیجه گیری تیم ملی در جام ملت های آسیا بود، وی در این باره افزود:  تیم ملی در جام ملت ها کار آسانی پیش رو ندارد، نباید اینگونه فکر کنیم که ما پس از دو دوره حضور پشت سرهم در جام جهانی می توانیم در جام ملت‌ها موفق باشیم، نباید فراموش کنیم حریفانمان مانند تیم های ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، ازبکستان و عربستان با تمام قدرت در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و فرق میان جام ملت ها و جام جهانی بسیار زیاد است چرا که در جام ملت ها همه مردم از تیم ملی انتظار بازی های قدرتمند و برد در هر بازی را دارند. به هر ترتیب بنده امیدوارم در جام ملت ها این تیم بتواند با پتانسیلی که دارد به بهترین نحو بازی های خود را انجام دهد و ما پس از سال ها بتوانیم در فینال این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

مربی سابق آبی پوشان پایتخت در پایان درباره وضعیت استقلال گفت: من معتقدم استقلال باید در نیم‌ فصل یارگیری کند و اگر این کار انجام نشود قطعا در رقابت های آتی به ویژه لیگ قهرمانان آسیا ما با مشکل برخورد خواهیم کرد. استقلال نیازمند خون تازه است و برخی بازیکنان که در حد و اندازه های این تیم نیستند باید از این تیم بروند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز