شاهین ایزدیار:

پیگیری مسابقات ورزشکاران توسط مقام معظم رهبری امری خوشایند است

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۳۴:۰۸
کد خبر: ۷۷۵۸۰۲
پیگیری مسابقات ورزشکاران توسط مقام معظم رهبری امری خوشایند است
ایزدیار گفت: وقتی رهبری از نتایج مسابقات ما در بازی‌های پاراآسیایی گفتنند شگفت زده شدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیش از ظهر امروز مدال‌آوران کاروان پاراآسیایی جاکارتا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو داشتند.

شاهین ایزدیار ورزشکار طلایی این کاروان از احساس خوشاینداش در این دیدار گفت و عنوان کرد: صحبت و دیدن بالاترین شخصیت یک مملکت باعث خوشحالی و ایجاد شعف در تمام ورزشکاران می‌شود.

ملی پوش شنای کشورمان ادامه داد: در این دیدار مهم‌ترین اتفاقی که مرا شگفت زده کرد پیگیری مسابقات ما توسط رهبر بود، ایشان مرا به چهره نمی‌شناختند اما پرسیدن ورزشکاری که چندین طلا کسب کرده و من ایستادم و مقابلشان عرض ادب کردم.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب تلاش کردند تا با ایجاد امید و انگیزه به کاروان روحیه دادند و به وزیر توصیه کردند تا پیش از اتمام این دولت مزایا وحقوق ورزشکاران جانباز و معلول را پیگیری کنند تا میزان جوایز و حقوق ورزشکاران پاراآسیایی با آسیایی برابر شود.

ایزدیار خاطرنشان کرد: جمله‌ای که هیچ گاه از خاطرم نخواهد رفت این بود که رهبر انقلاب مارا پشتوانه مملکت خطاب کردند و گفتند برای ایران که دشمنان زیادی دارد ورزشکاران با ورزش امید را در کشور زنده می‌کنند.

طلایی‌ترین مرد کاروان پاراآسیایی جاکارتا گفت: از تمام مردم ایران به خاطر حمایت‌هایی که از من داشتند تشکر ویژه دارم و سپاس گذارم که با دعای خیرشان به ما امید و انگیزه می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز