زهرا ساعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور بانوان در ورزشگاه برای جامعه زنان امیدبخش بود/ حضور دختران پسرنما در استادیوم یک آفت است/ از تلاش وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۵:۱۰:۱۴
کد خبر: ۷۷۵۸۴۲
حضور بانوان در ورزشگاه برای جامعه زنان امیدبخش بود/ حضور دختران پسرنما در استادیوم یک آفت است/ از تلاش وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: امیدوارم حضور بانوان و مهمتر از آن خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها به همین شکل تداوم یابد تا یک تفریح سالم و امید بخش به تفریحات خانواده ها اضافه شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، آزادشهر و اسکو و عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، درباره حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: اینکه زنان بدون هیچ محدودیتی توانستند در ورزشگاه آزادی به تماشای مسابقه بنشینند، خبر امیدبخشی برای جامعه زنان بود که بالاخره اتفاق افتاد.

وی افزود: ما مدت‌هاست که پیگیر این موضوع به عنوان یک مطالبه اجتماعی هستیم و در همین چارچوب جلساتی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم. این یک دغدغه فراکسیون زنان بود که خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولان مربوطه ابتدا در بسکتبال و پس از آن در فوتبال با تدابیر لازم فرهنگی و امنیتی رخ داد و جا دارد بنده از تلاش و پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان و شخص دکتر مسعود سلطانی‌فر تشکر کنم.

نماینده مردم تبریز، آزادشهر و اسکو در ادامه اظهار داشت: این موضوع، موضوعی نبود که حل شدنی نباشد. یک مطالبه اجتماعی بود که خوشبختانه به آن پاسخ مثبت داده شد. من معتقدم می‌توانیم با همین تدابیر ضمن حفظ شان بانوی ایرانی، جایگاهی خاص را برای خانواده‌ها و همچنین بانوان مشخص کنیم و راه رفت و آمد معینی را برای آنها در نظر بگیریم تا بتوانیم کم کم حضور این قشر مهم جامعه را در ورزشگاه‌ها نهادینه کنیم.

عضو فراکسیون ورزش با اشاره به اهمیت حضور خانواه ها در ورزشگاه تصریح کرد: شکی در این موضوع نیست که مانند بازی پرسپولیس مقابل کاشیما حضور بانوان می‌تواند فضای استادیوم‌های فوتبال را تلطیف کند. بنده معتقدم با این اقدام فضای ورزشگاه‌ها کم‌کم سالم‌تر می‌شود و موضوعات غیرورزشی به حاشیه می‌رود. نباید فراموش کنیم حضور دختران پسرنما یک آفت است که به این وسیله این موضوع نیز از بین خواهد رفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم حضور بانوان و مهم‌تر از آن خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها به همین شکل تداوم یابد تا یک تفریح سالم و امیدبخش به تفریحات خانواده‌ها اضافه شود و این کار نیز با مدیریت و تمهیداتی که به آن اشاره کردیم شدنی است که نمونه آن فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازتاب مثبت حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز