خوشحالم که توانستم برای کشور بار دیگر افتخار به دست آورم؛

پورعلیفرد: کسب عنوان قهرمانی در جهان افتخار بزرگی است/ از حمایت‌های وزارت ورزش تشکر می‌کنم

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۸:۳۸
کد خبر: ۷۷۵۹۰۸
پورعلیفرد: کسب عنوان قهرمانی در جهان افتخار بزرگی است/ از حمایت‌های وزارت ورزش تشکر می‌کنم
رییس فدراسیون پرورش اندام گفت: در حاشیه مسابقات جهانی جلسه هیات رییسه بدنسازی و پرورش اندام آسیایی که به عنوان نایب رییس فعالیت دارم هم برگزار شد و تقویم آسیایی بدنسازی و پرورش اندام در سال 2019 در 12 بخش به تصویب رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر پورعلیفرد رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به اعزام تیم‌های ملی این رشته به مسابقات جهانی اسپانیا اشاره کرد و توضیح داد: باید از وزارت ورزش و جوانان و شورای برون مرزی و حمایتی که با وجود مشکلات اقتصادی  گریبانگیرمان شده است را مورد توجه قرار دهم و از اعزام این تیم تشکر کنم هرچند که به 5 نفر از ورزشکاران ما  ویزا ندادند و  با تیمی ناقص در این دوره شرکت کردیم اما باز هم عنوان قهرمانی جهان را برای کشورمان به ارمغان آوردیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره جهانی بدنسازی و پرورش اندام گفت: در این کنگره نمایندگان 87 کشور دنیا حضور داشتند و رای گیری برای مناصب مدیریتی صورت گرفت و اتفاقاً رافائل رییس اسپانیایی  فدراسیون جهانی که بار دیگر به این عنوان انتخاب شد من را به عنوان کاندیدای رییس کمیته پرورش اندام جهان معرفی کرد که 9 اتفاقا با اقبال اعضای کنگره هم همراه بود و به این سمت انتخاب شدم.

 پورعلیفرد ادامه داد: در حاشیه مسابقات جهانی جلسه هیات رییسه بدنسازی و پرورش اندام آسیایی که به عنوان نایب رییس فعالیت دارم هم برگزار شد و تقویم آسیایی بدنسازی و پرورش اندام در سال 2019 در 12 بخش به تصویب رسید.

پورعلیفرد که به عنوان مدیر برتر جهانی هم شناخته شد در خصوص این عنوان توضیح داد: هر چند که در جلسات هیات رییسه شرکت داشتم اما اصلا نمی دانستم به این عنوان که ملاک ارزیابی انها شاخص های مختلفی است، برگزیده شده‌ام  و همان موقع که از بلندگوی سالن اسم خود را شنیدم ،متوجه این موضوع شدم و همانجا هم مربیان و ورزشکاران را صدا کردم و این کاپ مدیر برتر را به آنها که زحمات زیادی برای این فدراسیون کشیده اند اهدا کردم و همراه با این عزیزان عکس یادگاری گرفتیم.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که سال 2016 هم به این عنوان انتخاب شده بود گفت: بدون شک این عنوان برای کشور عزیزمان ایران است و خوشحالم که این عنوان باعث شد بار دیگر نام ایران در عرصه بین المللی با عزت و افتخار از سوی مجامع بین المللی ورزشی مطرح شود.

پورعلیفرد در پایان یکی از برنامه های این فدراسیون را  برنامه ریزی برای فعالیت رشته فیزیک کلاسیک در ایران عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: فیزیک کلاسیک در دنیا فعالیت دارد اما احساسم این است که در ایران نیز پتانسیل خوبی برای رونق این رشته وجود دارد که برای راه اندازی آن برنامه ریزی کردیم.

نظر شما