نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اگر قرار بود تبصره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اضافه شود آن را لحاظ می‌کردیم/ افراد ورزشی مانند سایر اقشار به قانون احترام بگذارند

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۹:۲۷
کد خبر: ۷۷۵۹۷۰
اگر قرار بود تبصره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اضافه شود آن را لحاظ می‌کردیم/ افراد ورزشی مانند سایر اقشار به قانون احترام بگذارند
یوناتن بت‌کلیا گفت: اگر قرار بود تبصره به قانون منع به کار گیری بازنشستگان اضافه شود، قطعاً این تبصره را ما در مجلس لحاظ می‌کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوناتن بت‌کلیا، نماینده مسیحیان آشوری وکلدانی در مجلس  شورای  اسلامی و نایب رئیس فراکسیون ورزش پیرامون اجرای قانون بازنشستگان که از سوی نمایندگان مجلس به تصویب رسیده است، به خبرنگار برنا گفت: بعد از مصوب شدن این قانون و اجرایی شدن آن ما می‌بینیم در شهرداری تهران شهردار استعفا می‌دهد و فرد جایگزین او نیز مشخص می شود. در اکثر استانداری‌ها افراد بازنشسته به راحتی به قانون احترام می گذارند و امروز هم شاهد بودیم ۴ استاندار جدید در همین رابطه انتخاب شد، اما بنده نمی‌دانم چرا در برخی از افراد  ورزشی که از آنها انتظار بیشتری می‌رفت متاسفانه به نوعی در اجرای قانون وقفه انداختند  و این برای من جای تعجب دارد!

 وی در ادامه اظهار داشت: بنده پیش از این نیز تاکید کرده بودم افراد حاضر در ورزش جزو افراد پیشگامان هستند که قدم های مثبتی را در رابطه با اجرای این قانون برخواهند داشت، اما متاسفانه در برخی از این مواقع این عدم همکاری به چشم میاد.

 بت کلیا در ادامه اظهار داشت: بنده به افراد بازنشسته که در بخش های مختلف ورزشی حضور دارند خواهش می کنم هرچه سریعتر با اعتماد به قانون و با تعصب به غرور ملی و مذهبی خود نسبت به کشور و قانون وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و جای خود را به افراد جوانتری بدهند تا آنها بتوانند با یک برنامه ریزی صحیح ورزش کشور را به بهترین نحو جلو ببرند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش با اشاره به دیدار امروز مقام معظم رهبری با قهرمانان پاراآسیایی تصریح کرد: ما وقتی می بینیم که در بین قهرمانان پاراآسیایی بالاترین قرارداد آنها ۸ میلیون تومان است و این چنین در جهت اعتلای ورزش کشور تلاش می‌کنند خواهیم دید این عزیزان تا چه حد به ورزش کشور خدمت می کنند.

بخش پایانی صحبت های بت کلیا، پیرامون قانون‌مداری بود، وی در این باره خاطرنشان کرد: برای اینکه یک قانون به تصویب برسد تلاشهای بسیار زیادی کشیده می‌شود و همه افراد جامعه باید قانونمدار باشند و قانون را اجرا کنند. ضمن اینکه اگر قرار بود تبصره به قانون منع به کار گیری بازنشستگان اضافه شود، قطعاً این تبصره را ما در مجلس لحاظ می‌کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز