الناز دارابیان دارنده مدال طلای دو و میدانی بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸:

طعم دلنشین دیدار با رهبر معظم انقلاب تا ابد در یاد و خاطرمان خواهد ماند

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۹:۵۷
کد خبر: ۷۷۵۹۹۹
طعم دلنشین دیدار با رهبر معظم انقلاب تا ابد در یاد و خاطرمان خواهد ماند
ارنده مدال طلای دو و میدانی بازیهای پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت:دیدار با رهبر عزیزمان بسیار دلشین و صمیمی بوده و طعم این دیدار صمیمی در یاد تمامی ورزشکاران حاضر تا ابد خواهد ماند و فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،الناز دارابیان دارنده مدال طلای دو و میدانی بازیهای پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در خصوص دیدار امروز ورزشکاران با رهبر انقلاب اسلامی گفت:دیدار با رهبر عزیزمان بسیار دلشین و صمیمی بوده و طعم این دیدار صمیمی در یاد تمامی ورزشکاران حاضر تا ابد خواهد ماند و فراموش نخواهیم کرد.
دارابیان در ادامه افزود: کسب مدال و نتیجه مطلوب ورزشکاران معلول در میادین ورزشی مهمتر و با ارزش تر از سایر ورزشکاران می باشد و اینکه رهبرمان به این مهم اعتقاد دارند ، دلگرمی ما ورزشکاران معلول را به همراه خواهد داشت.
دارنده مدال طلای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در ادامه خاطر نشان ساخت: رهبر محبوب کشورمان در طول دیدار امروز خود با ورزشکاران و مدال آوران بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ ، در تمامی صحبهتایشان از معلولین و جانبازان به عنوان الگوی خوب و موثر یاد کردند.
الناز دارابیان در پایان تصریح کرد:رهبر انقلاب از بانوان ورزشکار محجبه که با حجاب کامل خود در مسابقات حاضر شدند و با حجاب مقابل حریفان خود به میدان رفتند و درخشیدند تشکر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز