مسابقات بین‌المللی بدمینتون دبی؛

حذف دو بدمینتون‌باز ایران در روز نخست

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۶:۳۸
کد خبر: ۷۷۶۱۹۴
حذف دو بدمینتون‌باز ایران در روز نخست
در نخستین روز از مسابقات بین المللی بدمینتون دبی، دو بدمینتون‌باز ایران با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات یک نفره حدف شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات بین المللی بدمینتون دبی از صبح امروز با حضور ملی پوشان بدمینتون کشورمان در سالن اختصاصی بدمینتون شهر دبی آغاز شد و در اولین روز این رقابت ها بدمینتون‌بازان ایران دو ملی پوش بدمینتون کشورمان در جدول اصلی رقابت های یک نفره مردان با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات یک نفره حدف شدند. ابتدا امیر جباری به مصاف بازیکن امارتی رفت و این دیدار در پایان با پیروزی امیر جباری خاتمه یافت.

جباری در این دیدار به مصاف جیان دسنتو از امارات رفت و این مسابقه را با نتیجه ۲ بر یک و با امتیازهای (۱۷ – ۲۱ ، ۲۱ – ۱۴ و ۲۱ – ۱۶) به سود خود خاتمه داد و راهی جدول اصلی شد. نکته جالب اینکه به نظر می رسید حریف جباری از کشورهای شرق آسیا باشد که در دبی اقامت دارد. جباری در دومین دیدار خود به مصاف سیدرات تاگور از هند رفت و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر و امتیازهای ۲۱ ۹ و ۲۱ ۱۵ واگذار کرد و از دور رقابتهای یک نفره مردان کنار رفت.

مهران شهبازی دیگر بدمینتون باز ایران امشب در نخستین دیدار خود در جدول اصلی به مصاف فلیکس بروسند از سوئد رفت و در پایان این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر و امتیاز های ۲۱ ۱۰ و ۲۱ ۱۴ واگذار کرد و از دور مسابقات یک نفره مردان حذف شد. مسابقات بین المللی دبی با جوایز ۲۵ هزار دلاری در روزهای بیست و سوم لغایت بیست و هفتم آبان با حضور بازیکنانی از کشورهای روسیه، ایران، هند، کانادا، جمهوری چک، ترکیه، بلغارستان، امارات، نیوزلند، اتریش، ایتالیا، سوئد، آلمان، فنلاند، اردن، پاکستان، آذربایجان، سوییس، استرالیا، امریکا، دانمارک، کره جنوبی، بحرین، فیلیپین، اسپانیا، مصر، آفریقای جنوبی، اندونزی، لهستان و مالت در دبی برگزار می شود.

ملی پوشان اعزامی بدمینتون ایران در رقابت ها را ثریا آقایی، ثمین عابد خجسته، مهران شهبازی و امیر جباری تشکیل می دهند.

نظر شما