مسابقات تیروکمان ارتش‌های جهان؛

تیم نیروهای مسلح ایران قهرمان شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۳:۱۹
کد خبر: ۷۷۶۲۶۶
تیم نیروهای مسلح ایران قهرمان شد
تیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان قهرمانی مسابقات تیروکمان ارتش‌های جهان را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم تیروکمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قهرمان مسابقات تیروکمان ارتش های جهان (سیزم) شد. پس از کمانداران ایران، تیم های روسیه و چین عناوین دوم و سوم را به دست آوردند. تیم ایران با حضور ۱۵ ورزشکار زن و مرد در دو بخش کامپوند و ریکرو موفق به کسب هفت مدال شامل سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز شد و در مجموع تیمی قهرمان این مسابقات شد. کمانداران ایران در بخش کامپوند تیمی مردان مدال طلا را به دست آوردند و رتبه های دوم و سوم توسط روسیه و سریلانکا تصاحب شد.

در کامپوند تیمی بانوان نیز کمانداران ایران مدال طلا و برنز را به گردن آویختند و مدال نقره به تیم روسیه رسید. در کامپوند انفرادی مردان، مدال های طلا و نقره به نمایندگان ایران و مدال برنز به نماینده روسیه تعلق گرفت. همچنین در کامپوند انفرادی بانوان، کمانداران روس در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و نماینده ایران مدال برنز را تصاحب کرد. در بخش ریکرو تیمی بانوان نیز تیم های کره شمالی، روسیه و ایران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در ریکرو تیمی مردان کشورهای چین، کره شمالی و روسیه عناوین برتر را کسب کردند. همچنین در ریکرو انفرادی زنان، نمایندگان روسیه، کره شمالی و ایران و در بخش انفرادی مردان چین، روسیه و کره شمالی عناوین برتر را کسب کردند. این مسابقات به عنوان اولین دوره با شرکت هفت تیم شامل کشورهای روسیه، چین، کره شمالی، اوکراین، سریلانکا، برزیل و تیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ تا ۲۴ آبان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد. در رقابت های تیروکمان ارتش‌های جهان بیش از ۹۰ ورزشکار زن و مرد در دو بخش کامپوند و ریکرو  به مدت سه روز در سایت تیروکمان ورزشگاه آزادی تهران  به رقابت پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز