نیما نکیسا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ایران پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد/ پرسپولیس نماینده شایسته‌ای در فینال بود/ لیگ برتر امسال پویاتر از گذشته است

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۶:۲۲:۳۵
کد خبر: ۷۷۶۵۳۴
ایران پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد/ پرسپولیس نماینده شایسته‌ای در فینال بود/ لیگ برتر امسال پویاتر از گذشته است
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: معتقدم پرسپولیس می تواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد، ضمن اینکه در فصل جدید لیگ قهرمانان نیز سرخپوشان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نیما نکیسا پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازی‌های تدرکاتی تیم ملی و نتیجه گیری تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا به خبرنگار برنا گفت: من بسیار امیدوارم تیم ملی با پتانسیلی که دارد و همچنین با داشتن یک مربی بزرگ در راس کادر فنی بعد از مدت ها در آسیا با تلاش بچه ها و تدابیر کادر فنی به قهرمانی دست پیدا کند. ما در جام جهانی با نفرات خوبی که داشتیم نتایج خوبی رقم زدیم و معتقدم این بازیکنان پتانسیل قهرمانی در جام ملت ها را دارند.

دروازه بان پرسپولیسی تیم ملی فوتبال در جام جهانی 98 فرانسه در ادامه درباره نایب قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار داشت: در چند سال گذشته هیچ نماینده ای از ایران به دیدار فینال راه پیدا نکرده بود و پرسپولیس با تمام مشکلاتی و کمبودهایی که داشت، نماینده پر افتخاری برای فوتبال ایران بود و جا دارد بنده بازهم به برانکو، گرشاسبی، بازیکنان با غیرت و با تعصب و همچنین هواداران پرشور پرسپولیس در این رابطه تبریک بگویم.

وی درباره آینده پرسپولیس افزود: پس از باز شده پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، مشکلات این تیم بسیار کم می شود و قطعا بازیکنان جذب شده مانند مهدی ترابی و سروش رفیعی می توانند کمک زیادی به تیم کنند و معتقدم پرسپولیس می تواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد. ضمن اینکه در فصل جدید لیگ قهرمانان نیز شما شک نکنید سرخپوشان حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت و این پرسپولیس می تواند باز هم به فینال صعود کند و این بار قهرمان آسیا شود.

استاد دانشگاه در رشته حرکت شناسی درباره هت تریک قهرمانی پرسپولیس نیز تصریح کرد: لیگ امسال بسیار پویاتر از سال پیش شده، یحیی گل محمدی در مشهد دست به کار بزرگی زده و با کمترین بضاعت صدرنشین لیگ شده و تیم خوبی جمع کرده است. سپاهان از دیگر مدعیان لیگ است و تراکتور تیم خوبی دارد و استقلال هم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد اما من معتقدم پرسپولیس می تواند در قهرمانی لیگ برتر هت تریک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز