سید جواد هاشمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

موافق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستم/ تیم ملی در جام ملت‌ها قهرمان می‌شود/ تیم کی‌روش مقابل آسیایی‌ها زیبا بازی می‌کند

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۵:۴۹:۲۲
کد خبر: ۷۷۶۵۳۵
موافق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستم/ تیم ملی در جام ملت‌ها قهرمان می‌شود/ تیم کی‌روش مقابل آسیایی‌ها زیبا بازی می‌کند
بازیگر باسابقه سینما گفت: می‌ توانیم با تیم‌ های آسیایی زیبا بازی ‌کنیم و ایران پتانسیل قهرمانی را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدجواد هاشمی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون پیرامون حضور بانوان در ورزشگاه ها به خبرنگار برنا گفت: بنده به  شدت موافق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستم. یک زمانی من خودم می‌گفتم که هنوز شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیست و آن زمان من مخالف این موضوع بودم، اما امروز می‌گویم وقتی در استادیوم سرپوشیده ۱۲ هزار نفری آزادی در بازی والیبال تیم ایران، بانوان حضور داشتند و تیم ملی را مقابل تیم‌های دیگر تشویق می‌کردند همان لیدرهای فوتبالی نیز آمده بودند و رعایت ادب می‌کردند و کاملا موافق این موضوع شدم.

وی افزود: این موضوع اتفاقا به نفع ورزشگاه‌ها است چون مردم ما با غیرت هستند و مراقب هستند وقتی ناموسشان در استادیوم نشسته موضوعات اخلاقی را بیشتر رعایت می‌کنند که جلوی خانم ها حرفی را نزنند که حتی در شان آقایان نیست و این اتفاق خیلی خوب است و امیدوارم تداوم داشته باشد.

عضو تیم فوتبال هنرمندان در پاسخ به سوالی پیرامون نتیجه‌گیری تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: به اعتقاد من ایران در جام ملت‌ها از جام جهانی بهتر بازی می‌کند، چون کی‌روش به نظر  من بسیار ترسو است، وقتی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کند این موضوع را می‌توانیم ببینیم به همین دلیل تیم را به شکل اتوبوسی می‌چیند و خیلی هم این سیستم دفاعی را خوب بلد است و باید به او صدآفرین گفت اما وقتی با تیم‌های آسیایی بازی می کنیم چون ترسی در کار نیست تیم بهتر بازی می‌کند. می‌توانیم  با تیم‌های آسیایی زیبا بازی ‌کنیم و تیم ایران پتانسیل قهرمانی را دارد. تیم ملی کشورمان در جام جهانی روسیه علیرغم اینکه 4 امتیاز گرفت ولی به نظر من بد بازی کرد. معتقدم  ما امسال  در آسیا هم خوب بازی می‌کنیم و هم خوب نتیجه می گیریم و قهرمان می شویم.

وی درمورد اینکه قلبا طرفدار چه تیمی است عنوان کرد: هر موقع تیم استقلال یا پرسپولیس با یک تیم خارجی بازی می‌کند من طرفدار آن  تیم هستم و وقتی سرخابی‌ها با هم بازی دارند دوست دارم تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده شود. به طور کلی من طرفدار تیم ملوان بندرانزلی هستم و مطمئن هستم با آمدن کادر فنی جدید و حضور افراد با تجربه‌ای مثل مازیار زارع این تیم می‌تواند امسال در لیگ یک باقی بماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز