در مالزی برگزار شد؛

پایان دومین دوره کنفرانس فوتبال پایه در سال ۲۰۱۸

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۳۴:۵۳
کد خبر: ۷۷۶۶۶۶
پایان دومین دوره کنفرانس فوتبال پایه در سال ۲۰۱۸
دومین دوره کنفرانس فوتبال پایه(گرستروز )در سال 2018 به میزبانی مالزی و با حضور نمایندگان کشورهای آسیایی برگزار شد که از ایران ابراهیم شکوری و نیما نکیسا در این کنفرانس حضور داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره کنفرانس فوتبال پایه (گرستروز) در سال 2018 در حالی به پایان رسید که در این دوره بحث و تبادل نظر در زمینه پیشرفت فوتبال پایه در آسیا، تبادل ایده ها، بررسی پیشنهادات و جمع آوری اطلاعات از وضعیت فوتبال پایه در آسیا، صورت گرفت. 

ابراهیم شکوری، نماینده ایران که  به همراه نیما نکیسا در این کنفرانس حضور داشت، گفت:  در این کنفرانس تعریف جدیدی از فوتبال پایه (گرسروتز) ارایه شد. بر اساس این تعریف جدید فوتبال پایه (گرسروتز) تمام بخش های فوتبال به جز فوتبال حرفه ای را در بر می گیرد. 

وی افزود: در این کنفرانس، شاخص های مختلفی درباره گرسروتز تعیین شد. توسعه فوتبال پایه در اسیا و کشورهای مختلف، شناسایی استعدادها،  ایجاد فرصت برای فوتبال بازی کردن برای همه، تاکید بر لذت بخش بودن و پویا بودن و سادگی فوتبال برای تمامی آحاد جامعه و حتی فوتبالیست ها از مواردی بود که در این نشست مطرح شد. همچنین در ادامه این کنفرانس درباره مشکلات کشورها در بخش فوتبال پایه بحث و بررسی شد و در نهایت راهکارهای مختلفی در بخش  توسعه فوتبال پایه (گرستروز) ارائه شد.

در این کنفرانس مهمانان و مدرسین همچون ماساهیرو مدیر گرستروز از ژاپن، اندی راکس برگ مدیر فنی AFC، رابین راسل مشاور گرستروز از کشور انگلستان و داتو حضور داشته و موارد مختلفی را تدریس کردند.

نظر شما