یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان ۲۰۱۸ –چین تایپه؛

تیم ۳نفره نوجوانان پسر بر سکوی سوم جهان ایستاد/ تیم ۲نفره نونهالان به مدال برنز رسید

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۵:۲۹:۲۳
کد خبر: ۷۷۶۹۵۳
تیم ۳نفره نوجوانان پسر بر سکوی سوم جهان ایستاد/ تیم ۲نفره نونهالان به مدال برنز رسید
تیم پومسه نوجوانان پسر کشورمان با ترکیب محمدعلی عباس‌نژادیان، آرمین اسدی و رضا نظری موفق شد عنوان سومی جهان را کسب کند و تیم دو نفره نونهالان نیز به مدال برنز رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از روز پنجشنبه – 24 آبان‌ماه با حضور 1274 پومسه رو از 54 کشور در ورزشگاه "تیان مو" چین تایپه آغاز و فردا (یکشنبه – 27 آبان‌ماه) به پایان می‌رسد. ملی پوشان پومسه کشورمان تاکنون موفق به کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز شدند.تیم پومسه نوجوانان (رده سنی 15 تا 17 سال) پسر کشورمان با ترکیب محمدعلی عباس‌نژادیان، آرمین اسدی و رضا نظری به اجرای فرم پرداخت و در نهایت موفق به کسب مدال برنز جهان شد.

تیم پومسه دو نفره نونهالان (12 تا 14 سال) کشورمان نیز با ترکیب زینالی و صداقت بر سکوی سوم جهان ایستاد.مرجان سلحشوری نماینده بخش انفرادی رده‌سنی 18 تا 30 سال نتیجه را به نماینده "پرو" واگذار کرد؛ راضیه آقایی در رده‌سنی 15 تا 17 سال با واگذاری نتیجه برابر پومسه‌رو تایلند از دور رقابت‌ها کنار رفت. کوروش بختیار نیز در پومسه ابداعی رده‌سنی بالای 17 سال از دور رقابت‌ها حذف شد.تیم سه نفره رده سنی 18 تا 30 سال نیز در هر دو گروه دختران و پسران نتیجه را واگذار کردند.

گفتنی است؛ هدایت تیم مردان برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است. فاطمه اسدپور نیز سرمربیگری تیم زنان را برعهده دارد و مهسا مردانی نیز مربی می‌باشد.

نظر شما