آرمین هادی پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیگ تکواندو وضعیت مطلوبی ندارد/ برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به مسابقات گرندپری می‎رویم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۶:۳۰:۲۵
کد خبر: ۷۷۷۳۲۵
لیگ تکواندو وضعیت مطلوبی ندارد/ برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به مسابقات گرندپری می‎رویم
عضو تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: همه حریفان در گرندپری از بهترین‌های دنیا هستند، تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فینال مسابقات گرندپری 2018 از یکم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. آرمین هادی پور، ملی پوش تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا در این رابطه عنوان کرد: نفرات اول تا شانزدهم رنکینگ المپیکی جواز حضور در این رقابت ها را دارند، بنابراین همه حریفان از بهترین‌های دنیا هستند. کار سختی در پیش داریم ولی تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

وی در مورد میزان آمادگی خود و وضعیت کلی تیم پیش از اعزام به این رقابت‌ها اظهار کرد: تمرینات خوبی را سپری کردیم. روز گذشته آخرین جلسه تمرین خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردیم. هم به لحاظ جسمی و هم به لحاظ روحی از آمادگی خوبی برخوردار هستیم.

هادی پور در خصوص شانس کسب مدال در فینال مسابقات گرندپری بیان کرد: تمام تلاش ما کسب خوشرنگ‌ترین مدال در مسابقات است. اما به دست آوردن مدال هم کار راحتی نیست. نتیجه هیچ مسابقه‌ای قابل پیش بینی نیست. امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل دفاعی را کسب کنیم.

وی در پایان درباره مسابقات لیگ تکواندو خاطر نشان کرد: متاسفانه لیگ امسال شرایط خوبی ندارد. با وجود این که چند هفته‌ای از برگزاری مسابقات می‌گذرد ولی همچنان مشکل نبود کلاه و هوگو الکتریکی پابرجاست. مشکل مالی هم هر سال بدتر می‌شود. امیدوارم در ادامه با توجه به قول‌هایی که داده شده مسابقات لیگ وضعیت مطلوبی پیدا کند.

نظر شما