استراحت ها برای همه ورزشکاران مناسب نبود؛

جعفری: هدفم ایستادن بر سکوی قهرمانی بود/ سطح مسابقات از انتظار ما بیشتر بود

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۷۷۶۲۵
جعفری: هدفم ایستادن بر سکوی قهرمانی بود/ سطح مسابقات از انتظار ما بیشتر بود
قایقران تیم ملی کشورمان با ابراز رضایت از نتیجه کسب شده در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان گفت: همه تلاشم را برای کسب مدال طلا کردم اما موفق نشدم و بر سکوی نائب قهرمانی آسیا ایستادم، که این نتیجه هم راضی کننده است و خدا را شاکر هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی جعفری قایقران آبهای آرام کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: پارسال مرداد ماه پس از پشت سر گذاشتن مسابقات قهرمانی زیر23 سال و جوانان جهان رومانی، هدفم آغاز تمرینات برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی زیر23 سال و جوانان آسیا در ازبکستان بود اما به دلیل شرایط موجود تا اسفند ماه سال 96 تمرین نداشتم.

وی ادامه داد: از اسفند ماه پارسال اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شد اما اردو های برگزار شده دارای استراحت های طولانی مدت بودند که این استراحت ها برای همه ورزشکاران مناسب نبود و من نتوانستم تمرینات خوبی پشت سر بگزارم و به بهترین آمادگی خودم برسم.

قایقران کایاک کشورمان افزود: مسابقات قهرمانی زیر23 سال و جوانان آسیا ازبکستا برای اولین سال برگزار شد و قبل از رسیدن به سمرقند هیچ شناختی از نمایندگان کشورهای رقیب نداشتیم اما در تمرینات خودمان را برای رویارویی با ورزشکاران خوب آسیا آماده کرده بودیم. هدفم در این مسابقات ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا و کسب مدال خوش رنگ طلا بود اما همیشه شرایط مطابق میل ما پیش نمی رود و در نهایت توانستم مدال نقره قهرمانی آسیا را کسب کنم.

نظر شما