امروز اعلام شد؛

آرای کمیته انضباطی از حواشی بازی پرسپولیس تا برائت بازیکن چوکا

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۸:۱۸
کد خبر: ۷۷۷۷۲۰
آرای  کمیته انضباطی از حواشی بازی پرسپولیس تا برائت بازیکن چوکا
کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص تیم های فوتبال صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص تیم های فوتبال صادر کرد. بر این اساس دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و چوکای تالش از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار و از سوی علیرضا بهمنیار، تدارکات تیم چوکای تالش تخلفاتی مبنی بر فحاشی که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

علی اصغر رسول زاده، سرمربی تیم چوکای تالش به دلیل رفتار بد در قبال مقامات رسمی مسابقه، به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در خصوص تخلف انتسابی مجتبی رستمی، بازیکن تیم چوکای تالش مبنی بر دریافت کارت قرمز، با توجه به اینکه گزارش موید رفتار غیر ورزشی ایشان و نقض مقررات انضباطی نمی باشد، حکم بر برائت ایشان صادر می گردد.

دیدار تیم های بادران تهران و پرسپولیس پاکدشت از سری رقابتهای لیگ دسته اول برگزار و از سوی تماشاگران تیم بادران تخلفاتی مبنی بر اهانت و پرتاب سنگ و بطری  آب  به سوی داوران که با اصابت به سر داور چهارم منجر به مصدومیت وی شد، این تیم به برگزاری یک دیدار بدون حضور تماشاگر در دیدار خانگی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)

 ضمنا یکی از هواداران تیم بادران که بردار سرمربی تیم معرفی شده، به سوی داور حمله ور  و  وی را مضروب کرده است که پرونده در این خصوص مفتوح و پس از حضور وی در کمیته انضباطی جداگانه نسبت به وی تصمیمات لازم صورت خواهد گرفت.

رضا یادگاری، مربی این بادران تهران نیز به دلیل اعتراض و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امیر خانگی، تدارکات تیم بادران تهران به دلیل اهانت و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال بادران تهران به دلیل اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراجش شد و اهانت به داوران و تکرار تخلفات پس از اتمام مسابقه، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

آرای فوق قطعی است.

 

 

نظر شما