ناظمی خبر داد؛

لیگ برتر به دلیل مسابقات کافا به تعویق افتاد

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۴:۴۷
کد خبر: ۷۷۷۷۲۹
لیگ برتر به دلیل مسابقات کافا به تعویق افتاد
مسئول برگزاری مسابقات فوتبال بانوان گفت به دلیل حضور تیم ملی فوتبال بانوان در مسابقات کافا، زمان برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان تغییر یافت.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گلاره ناظمی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان قرار بود پس از حضور تیم ملی فوتبال بانوان در دور اول رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو  از 27 آبان ماه آغاز شود،  ولی با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از دور اول این رقابتها صعود کرد. مقرر شد این تیم برای آماده سازی بیشتر در مسابقات کافا حضور پیدا کند.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه مرحله دوم این مسابقات فروردین ماه 98 برگزار می شود و تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان تا آن زمان نیاز به اردوهای منظم و بازیهای تدارکاتی دارد، با هماهنگی مسئولین فدراسیون مقرر شد این رقابتها را پس از برگشت تیم ملی بانوان به ایران از 16 آذرماه با حضور 12 تیم آغاز کنیم. 
ناظمی در پایان اظهار داشت: در تلاش هستیم استانداردهای لیگ برتر بانوان را رفته رفته  به لیگ برتر آقایان نزدیک کنیم و مسابقات را به صورت منظم و انسجام بیشتری برگزار کنیم. البته این مسئله نیازمند زمان است و به مرور زمان این اتفاق حاصل می شود.
لازم به توضیح است، رقابتهای فوتبال بانوان کافا آسیا زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مناطق مختلف مرکز آسیا- غرب آسیا- جنوب  و جنوب شرقی آسیا برگزار می شود. براین اساس در منطقه مرکز آسیا  با حضور تیم های افغانستان، ایران، ازبکستان، ایران، تاجیکستان و قرقیزستان از 23 نوامبر لغایت اول دسامبر 2018 (2 لغایت 10 آذرماه)  به رقابت با یکدیگر می پردازند که میزبانی این دوره از مسابقات بر عهده ازبکستان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز