محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه ما مکلف به اجرای قانون هستیم/ با برگزاری المپیاد استعدادهای برتر به کسب مدال‌های بیشتر در المپیک فکر می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۶:۴۲:۲۱
کد خبر: ۷۷۷۹۵۱
همه ما مکلف به اجرای قانون هستیم/ با برگزاری المپیاد استعدادهای برتر به کسب مدال‌های بیشتر در المپیک فکر می‌کنیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر می‌خواهیم در المپیک‌ها موفق باشیم و سبد مدالی مان بیشتر باشد چاره‌ای جز کار روی نوجوانان نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان آیین افتتاحیه نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، پیرامون این رقابت‌ها به خبرنگار برنا گفت: در این المپیاد 500 هزار ورزشکار در سراسر کشور مورد ارزیابی قرا می گیرند. ما اگر می‌خواهیم در المپیک‌ها موفق باشیم و  سبد مدالی مان بیشتر باشد چاره‌ای جز کار روی نوجوانان نداریم. ما با برگزاری المپیاد استعدادهای برتر به نوعی روی المپیک‌های 2024 و 2028 و کسب مدال بیشتر فکر می‌کنیم و به همین دلیل به دنبال استعدادیابی بین نوجوانان 12 تا 16 سال هستیم.

وی افزود: برگزاری این مسابقات و دربرگیری همه 31 استان کشور در این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد و با برگزاری هر ساله این مسابقات هر سال باید خون تازه‌ای به کالبد ورزش کشور تزریق کنیم و برهمین اساس استعدادهایی که داریم باید شناسایی شوند و در این راه به جز برگزاری اینگونه المپیادها راه دیگری برای شناسایی نیست. شما در نظر بگیرید استعدادی که در دورترین مناطق کشور و مناطق محروم هستند چگونه باید شناسایی شوند؟ البته  در گذشته مسابقات آموزشگاه‌ها و همچنین المپیاد بین مدارس برگزار می‌شد، اما نتیجه لازم را نداشت. حالا این فرصت هر ساله به نوجوانان داده می‌شود که نفرات با استعداد شناسایی شوند. زمانی که قاعده حرم 500 هزار نفر شوند انتخاب نفرات برتر و قوی‌تر و تزریق خون تازه به ورزش کشور نیز بهتر انجام می‌شود و ما می‌توانیم در المپیک‌های 2024 و 2028 افتخارآفرینی کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در فدراسیون‌ها اظهار داشت: می‌خواهم ابتدا در این باره  به نکته‌ای اشاره کنم، همه ما مکلف به اجرای قانون هستیم. در ماده 60 قانون ایثارگری به جانبازان این اجازه داده می‌شود که برای یک بار به خدمت بازگردند و این فرصت برای همه وجود دارد. هر کسی هم که تابع قانون باشد مشکلی نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز