هفته نهم لیگ برتر والیبال؛

جدال حساس خودروسازان پایتخت/ دورنا تشنه کسب اولین پیروزی

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۱۸:۳۶
کد خبر: ۷۷۸۱۷۷
جدال حساس خودروسازان پایتخت/ دورنا تشنه کسب اولین پیروزی
لیگ برتر والیبال با 6 دیدار پیگیری می شود که در یکی از این بازی ها، شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین این لیگ به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بعد از ظهر چهارشنبه 30 آبان با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد. شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور در یک دیدار حساس به مصاف تیم سایپا تهران می‌رود. شاگردان پیمان اکبری که با کسب چهار پیروزی در جایگاه هفتم جدول قرار دارند تلاش می‌کنند با پیروزی مقابل شهرداری ورامین خودشان را به صدر جدول نزدیک کنند.

در دیگر بازی مهم هفته، تیم کاله مازندارن با هدایت بهروز عطایی در خانه والیبال تهران میهمان تیم پیکان، یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود. تیم کاله 5 پیروزی  کسب کرده و با 13 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد. پیکان نیز با 5 پیروزی و 16 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. دو تیم پیکان و سایپا برای ارتقا در جدول رده بندی نیاز به کسب پیروزی مقابل حریفان دارند.

در ادامه این رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم تیم پیام خراسان که برخلاف انتظارات نتایج قابل قبولی کسب کرده است با دورنا ارومیه مسابقه دارد. تیم پیام خراسان با گذشت هشت هفته و کسب 6 پیروزی نشان داده است که می‌تواند یکی از مدعیان لیگ باشد.

نظر شما