سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دیدارهای پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه تماشایی است/ هواداران به حاشیه‌ها دامن نزنند

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۵:۰۰:۱۲
کد خبر: ۷۷۸۳۸۲
دیدارهای پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه تماشایی است/ هواداران به حاشیه‌ها دامن نزنند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی، گفت: پرداختن به حاشیه باعث می‌شود که بازیکنان در شرایط نا مطلوبی به مصاف یکدیگر بروند و در نهایت بازی زیبایی شاهد نباشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی درباره دیدار این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: همیشه دیدار این دو تیم بسیار جذاب و دیدنی بوده و هر دو تیم از مدعیان قهرمانی هستند. تراکتورسازی توانست با هدایت تقوی به تیم قدرتمندی تبدیل شود. هر دو تیم از بازیکنان با کیفیتی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: پرسپولیس توانست در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نایب قهرمانی برسد. با نیمکت خالی برانکو تیم خوبی را تدارک دیده است. سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتند و این طبیعی است که ساق آبی‌ها خسته باشد.

سیدصالحی یادآور شد: تیم تراکتورسازی از بازیکنان خارجی بسیار خوبی برخوردار است. این تیم بازیکنانی همانند دژاگه و شجاعیان را در اختیار دارند و در شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند که مطمئنم بازی زیبایی از دو تیم شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی با اشاره به اینکه تراکتورسازی از خط هافبک و حمله خوبی برخوردار است، اضافه کرد: پرسپولیس از خط دفاعی خوبی برخوردار است که می‌تواند مانع حملات دو تیم شود. سیدجلال حسینی یکی از بهترین مدافعان پرسپولیس است که می‌تواند به تیم کمک بسیاری کند و پرسپولیس به واسطه چنین کاپیتانی روزهای بحرانی را پشت سر گذاشت.

سیدصالحی در پایان از هواداران دو تیم خواست که به دنبال حاشیه روی سکوها نباشند، گفت: هر دو تیم فقط تیم‌های خود را تشویق کنند. پرداختن به حاشیه باعث می‌شود که بازیکنان در شرایط نا مطلوبی به مصاف یکدیگر بروند و در نهایت بازی زیبایی شاهد نباشیم. هواداران در زیبایی فوتبال‌ نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز