حمید عزیزی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش کشور با حضور سلطانی‌فر به رشد و آرامش رسید/ امکانات ورزشی به درستی در همه استان‌ها توزیع شده است

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۷۸۷۱۳
ورزش کشور با حضور سلطانی‌فر به رشد و آرامش رسید/ امکانات ورزشی به درستی در همه استان‌ها توزیع شده است
رئیس فدراسیون گلف گفت: از زمانی که دو حوزه جوانان و وزارت ورزش یک وزارت خانه تشکیل دادند ما شاهد رشد کم نظیر در هر حوزه هستیم. بدون شک همه این توفیقات در کنار تجربه و همدلی اعضاء به وجود می آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید عزیزی،رئیس فدراسیون گلف،درخصوص موفقیت‌های ورزش در چهار سال گذشته و دستاوردهایی که ایران در حوزه ورزش به دست آورده است صحبت کرد.

عزیزی در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: از زمانی که دو حوزه جوانان و وزارت ورزش یک وزارت خانه تشکیل دادند ما شاهد رشد کم نظیر در هر حوزه هستیم. بدون شک همه این توفیقات در کنار تجربه و همدلی اعضاء به وجود می آید. با توجه به تجربیاتی که دکتر سلطانی فر در استان داری‌ها داشتند، زمانی که سکان وزارت ورزش را گرفتند،  بادید مناسبی از استان‌ها و شهرستان‌ها و همچنین دید مناسب از مقوله کار به وزارت خانه آمدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما نتایج همه تلاش‌ها را نیز چه در حوزه همگانی و چه در حوزه ورزش قهرمانی شاهد هستم. از بهترین نتایج ما در حوزه قهرمانی در چند وقت اخیر عملکرد فوق العاده جوانان در المپیک جوانان آرژانتین؛ بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا، نتایج بسیار خوب تیم ملی در جام جهانی روسیه همچنین درخشش سایر رشته‌ها اعم از والیبال، بسکتبال و کاراته و ... همه نشان از نگاه ویژه و یکسان به همه رشته های ورزشی توسط ریاست سکان وزارت ورزش دارد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد توزیع مناسب اعتبارات باید به کار بسیار خوب مجلس شواری اسلامی درخصوص موافقت با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان در مورد اختصاص 27صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه‌های ورزشی تقدیر و تشکر کنیم. بدون تردید توزیع یکسان امکانات ورزشی در تمام استان‌های کشور نتیجه همین پیشنهاد خوب وزارت ورزش و جوانان بود.

عزیزی یادآور شد: ما در حال حاضر در حال برگزاری مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور آن هم در سنین پایین که آینده سازان ورزش کشور هستند هستیم. اگر به تعداد بالای ورزشکارن حاضر در این رویداد مهم نگاه کنیم، متوجه توجه یکسان وزارت ورزش به همه رشته‌ها و استان‌ها می‌شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز