افرادی که نفع شخصی داشته باشند را حذف می‌کنم؛

اسکندری: می‌خواهیم میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان را برعهده بگیریم/ طرح وزارت ورزش‌‍وجوانان را اجرایی کردیم

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۹:۵۷
کد خبر: ۷۷۸۸۰۹
اسکندری:  می‌خواهیم میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان را برعهده بگیریم/ طرح وزارت ورزش‌‍وجوانان را اجرایی کردیم
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: افرادی را که در رسیدن به اهدافمان کمک نکنند و منافع مالی داشته باشند را حذف می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در مراسم افتتاحیه رقابت های رشته بیلیارد اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان طرح بسیار جامع و کاملی را طراحی کرده بود که آن را به اجرا گذاشته و این طرح در بعد ورزش قهرمانی کمک شایانی می کند و باعث می شود تلاش فدراسیون ها بیشتر شود. همچنین راه دستیابی به استعدادها در کل کشور راحت تر می شود. استعدادهای خوبی در استان‌ها هستند که می‌توانیم با شناسایی درست روی آنها برنامه ریزی کنیم چرا که این امر می تواند به کسب قهرمانی ها در آینده کمک کند. در فدراسیون، کل کشور را به پنج منطقه تقسیم کرده ایم زیرا بحث استعدادیابی برایمان بسیار اهمیت دارد. از همین رو کمیته‌های استعدادیابی را در همه استانها فعال کرده‌ایم. پیش بینی می کردیم همه استان‌ها در المپیاد باشند ولی ۲۶ استان در المپیاد حضور پیدا کردند.

اسکندری در رابطه با بحث سخت افزارها و برنامه‌های فدراسیون در این بخش گفت: بحث فعال سازی آکادمی ها را در استان‌ها جدی گرفته‌ایم و در حال حاصر ۲۱ استان آکادمی فعال دارند و امیدواریم بتوانیم تمای استان‌ها را تجهیز کنیم. با کمک اسپانسر هم می توانیم در همه استان‌ها آکادمی ایجاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برکناری برخی روسای هیئت‌ها از روی نیات شخصی بوده است یا خیر؟ گفت: هم جامعه ورزش و همه اهالی رسانه با اخلاق من آشنا هستند. محال است که من برخورد شخصی داشته باشم. برخی دوستان شاید نتوانند ما را در رسیدن به اهدافمان که کسب افتخارات بیشتر است، همراهی کنند و من نیاز به کمک دوستانی دارم که در قهرمانی ها کمک کنند. مطمئن باشید افرادی که نفع شخصی داشته باشند را حذف خواهم کرد.

اسکندری درخصوص توسعه رشته بولینگ گفت: مجموعه بولینگ انقلاب در اختیار فدراسیون قرار گرفته است. تجهیزات بولینگ بسیار گران قیمت است و خوشبختانه پس از ۹ سال تلاش توانستیم باشگاه بولینگ انقلاب را در دست بگیریم البته این مجموعه نیاز به بهسازی دارد.

او درباره برنامه های دیگر برای برگزاری المپیاد گفت: استاندارد رشته های بیلیاردی تقسیم رده‌های سنی به زیر ۱۷ سال و زیر ۲۱ سال است. ما چهار برنامه مشخص در رابطه با استعدادیابی داریم. پنج منطقه در نظر گرفته شده و قرار است مدام مسابقات داخلی برگزار کنند تا استعدادهای برتر را شناسایی کنیم و این روند قطع نشود.

اسکندری درباره برگزاری جام هنرمندان نیز گفت: هدف از تشکیل کمیته هنرمندان ارتباط بهتر با مردم بود تا رشته های بیلیاردی را معرفی کنیم. در جامعه هنرمندان استعدادهای خوبی هستند اما گردهم آوردن این دوستان در یک زمان سخت است. در آخرین نشست با مهران مدیری قرار شد مسابقات را به صورت پراکنده برگزار کنیم.  در تلاشم تا در نشست آینده فدراسیون جهانی میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان را برای نخستین بار بگیریم. اگر این اتفاق رخ دهد به احتمال زیاد شیراز یا اصفهان میزبان آن خواهند بود چرا که شهرستان‌ها بهتر از تهران فرهنگ ایرانی را به جهانیان القا می‌کنند. همچنبن جشنواره بزرگ ورزش‌های بیلیاردی از هفته آینده به میزبانی بندر انزلی در رده‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز