در گفتگو با روزنامه الخلیج امارات؛

مجیدی پیشنهاد سرمربیگری استقلال را تایید کرد+عکس

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۶:۲۵
کد خبر: ۷۷۸۸۳۷
فرهاد مجیدی گفت: بعد از آنکه استقلال در دربی با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد، مسئولان باشگاه استقلال صبح زود به خانه من آمدند تا مرا قانع کنند تا هدایت استقلال را برعهده بگیرم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرهاد مجیدی مصاحبه ای را امروز  با روزنامه الخلیج امارات داشت که در بخشی از آن گفت: من در دوره‌های مربیگری در امارات شرکت کردم و دو مدرک مربیگری A و  B را گرفتم. بعد از آن به کشور اسپانیا رفتم و با باشگاه اسپانیول اسپانیا به همراه تیم جوانانش کار کردم. تجربه مفیدی برای من بود چون حضور در آکادمی اسپانیول به عنوان یکی از آکادمی‌های خوب اسپانیا است که سالانه بازیکنان زیادی از این آکادمی به تیم اول و تیم های دیگر لالیگا منتقل می‌شوند.

 

وی درمورد پیشنهاد های همکاری اش اظهار داشت: به من برای کار در باشگاه‌های اروپایی در سطح جوانان پیشنهادهایی شد و من در 5 ماهی که در اسپانیا بودم کار فلوریس که در الاهلی و العین در لیگ امارات مربیگری کرده بود را دنبال کردم.بعد از آنکه استقلال در  دربی با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد، مسئولان باشگاه استقلال صبح زود به خانه من آمدند تا مرا قانع کنند تا هدایت استقلال را برعهده بگیرم اما من نشستن روی نیمکت استقلال به جای مظلومی را نپذیرفتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز