گلاره کاکاوندپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

موفقیت‌های اخیر جامعه ورزش برکسی پوشیده نیست/ حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر زمینه‌ساز افتخارات بانوان ورزشکار شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۶:۳۹:۴۵
کد خبر: ۷۷۸۸۵۸
مسئول دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان گفت: خوشبختانه ورزش کشور در چند سال اخیر علاوه بر پیشرفت در اکثر رشته‌ها و کسب افتخارات متعدد، آرامش خوبی را هم تجربه کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گلاره کاکاوندپور، مسئول دپارتمان بسکتبال سه نفره، درباره موفقیت‌های ورزش در چهار سال گذشته و دستاوردهایی که ایران در حوزه ورزش به دست آورده است در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه ورزش کشور در چند سال اخیر علاوه بر پیشرفت در اکثر رشته‌ها و کسب افتخارات متعدد، آرامش خوبی را هم تجربه کرده است. قطعا همه این موارد علاوه بر تلاش ورزشکاران و مراجع زیربط حاصل تلاش و پیگری‌های وزارت ورزش و جوانان هم است.

وی ادامه داد: موفقیت های اخیر جامعه ورزش چه در مسابقات جام جهانی فوتبال، بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا و المپیک جوانان بر کسی پوشیده نیست. قطعا همه این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها به تنهایی و با تلاش افراد خاصی به دست نمی‌آید، باید در کنار این موارد حمایت‌های لازم از تیم‌های ورزشی صورت بگیرد که خوشبختانه وزارت در این زمینه همیشه در کنار فدراسیون‌ها و ورزشکاران بوده است.

کاکاوندپور اضافه کرد: ورزشکاران بانوان با وجود توانایی که دارند سال‌ها از حضور در رقابت‌های بین المللی آن هم به دلایل مختلف مانند پوشش اسلامی یا مسائل مالی و ... دور بودند، مانند بسکتبال بانوان که پس از نزدیک به 40 سال با رایزانی‌های وزارت ورزش و جوانان و به ویژه دکتر سلطانی‌فر توانست میدان بین المللی را تجربه کند. همه این اتفاقات شیرین حوزه بانوان بدون تردید با کمک‌های وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و اتفاق بسیار مهمی محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز