معاون وزارت ورزش و جوانان به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند؛

فرامرزیان: اولین زمین چمن اختصاصی پرتاب دیسک کشور در شلمزار افتتاح می شود

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱:۳۱
کد خبر: ۷۷۸۸۶۶
فرامرزیان: اولین زمین چمن اختصاصی پرتاب دیسک کشور در شلمزار افتتاح می شود
ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان پنج شنبه و جمعه هفته جاری در سفر استانی به چهارمحال و بختیاری از فعالیت های ورزشی این استان و پروژه های ورزشی دیدن خواهد کرد و چند پروژه ورزشی از جمله اولین زمین چمن اختصاصی پرتاب دیسک کشور در شلمزار نیز افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت ورزش و جوانان  پنج شنبه و جمعه هفته جاری در سفر استانی به چهار و محال و بختیاری یکی از مهمترین پروژه های ورزشی ویژهع رشته دو ومیدانی را افتتاح خواهد کرد.

در این سفر فرامرزیان در روز پنج شنبه اول آذرماه با ستاندار چهار محال و بختیاری دیدار می کند و سپس سالن ورزشی کنرک بروجن با حضور وی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بازدید از سالن تارتان بروجن و افتتاح سالن ورزشی شهر بروجن و نشست با هیات‌های ورزشی این شر و بازدید از پروژه ها از دیگر برنامه های این سفر استانی است.

روز جمعه دوم آذرماه هم آیین افتتاح همزمان یکصد خانه ورزش روستایی با حضور فرامرزیان برگزار می شود.

افتتاح اولین زمین چمن اختصاص پرتاب دیسک کشور در شلمزار و بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان فارسان و کیار هم در قالب برنامه های این سفر استانی قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز