هفته نهم لیگ برتر والیبال؛

شهرداری ورامین صدرنشین باقی ماند

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۷۸۸۸۳
شهرداری ورامین صدرنشین باقی ماند
تیم والیبال شهرداری ورامین باز هم موفق شد با کسب پیروزی به صدرنشینی خود ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. گزارش مختصری از دیدارهای این هفته در ادامه می آید:

شهرداری تبریز صفر – فولادسیرجان 3

روند بردهای شهرداری تبریز به پایان رسید و شاگردان بناکار در خانه برابر فولادسیرجان شکست خوردند تا پایان روند بردهای شهرداری تبریز با پایان روند شکست های فولادسیرحان ایرانیان همراه شود.

با این دیدار حالا دو تیم همسایه در جدول لیگ تغییر مکان می دهند و فولادسیرجان بالاتر از شهرداری تبریز در جدول قرار خواهد گرفت.

دورنا ارومیه صفر – پیام مشهد 3

پیام مشهد در ادامه روزهای درخشان خود در لیگ برتر به برد با ارزشی در خارج از خانه و برابر دورنا ارومیه رسید. شاگردان قوچان نژاد که هفته های خوبی را پشت سر گذاشته بودند، در این دیدار نیز موفق شدند با برد ارومیه را ترک کنند تا با توجه به قرعه استراحت برای شهرداری گنبد به رده دوم جدول صعود کنند.

شهروند اراک 3 – عقاب نهاجا صفر

شهروند اراک باز هم موفق شد به پیروزی دست پیدا کند تا روند صعودی خود را ادامه دهد. اراکی ها که در این دیدار استقبال پرشور تماشاگران خود را به همراه داشتند در سه ست متوالی عقاب نهاجا را شست دادند تا به این ترتیب روزهای خوب خود را در لیگ برتر ادامه دهند.

پیکان تهران 3 – کاله آمل یک

پیکان در خانه موفق شد بعد از یک فرصت استراحت به برد دست پیدا کند و دوباره خود را به جمع بالانشینان نزدیک کند. این برد البته برای پیکان آسان به دست نیامد و کاله در ست دوم موفق شد حریف را شکست دهد اما در نهایت بازی به شکلی پیش رفت که پیکان تهران برنده این مسابقه باشد.

خاتم اردکان 3 – شهرداری ارومیه یک

خاتم اردکان در ادامه نتایج خوب خود در هفته گذشته این بار هم موفق شد یک با ارزش برابر تیم متحول شده شهرداری ارومیه در خانه کسب کند. نماینده اردکان در این دیدار موفق شد ست های اول و دوم را با برد به پایان برساند و در ست سوم شکست خورد تا کار به ست چهارم کشیده شود. در ست چهارم باز هم خاتم اردکان برنده بود تا ضمن کسب برد، 3 امتیاز برد را کسب کند.

شهرداری ورامین 3 – سایپا یک

ورامینی ها باز هم شکست نخوردند تا به صدرنشینی انفرادی خود ادامه دهند. در یکی از جذاب ترین بازی های هفته تیم شهرداری ورامین میزبان سایپا بود و در ست های اول، دوم و چهارم موفق به کسب برد شد تا سایپا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

در این هفته از مسابقات شهرداری گنبد استراحت داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز