مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۸–امارات؛

شکست مردانی برابر نماینده روسیه/ رویارویی سجاد با قزاقستان برای کسب مدال برنز

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۷۹۱۹۳
شکست مردانی برابر نماینده روسیه/ رویارویی سجاد با قزاقستان برای کسب مدال برنز
سجاد مردانی نماینده سنگین وزن کشورمان در مرحله یک هارم فینال مسابقات گرندپری نتیجه را به "ولادیسلاو لارین" روس واگذار کرد و حالا فردا (جمعه - دوم آذرماه) باید در دیدار رده‌بندی برابر نماینده قزاقستان قرار بگیرد و برای کسب مدال برنز این رقابت‌ها تلاش کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از ساعت 8:30 صبح (به وقت تهران) امروز (پنجشنبه – یکم آذرماه) با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

سجاد مردانی نماینده سنگین وزن کشورمان در نخستین دیدار «ودران گولس» از کرواسی دارنده مدال برنز بازی‌های اروپایی 2015 و برنز گرندپری 2017 را با نتیجه 9 بر 3 شکست داد. در ادامه رو در روی «ایوان تراجکویک» از اسلوونی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، برنز قهرمانی اروپا 2018 و نقره گرندپری 2018 قرار گرفت و با نتیجه 18 بر 13 به برتری رسید.

سجاد در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «ولادیسلاو لارین» تکواندوکار نامدار روس که در رنک یکم المپیکی قرار دارد، رفت و 12 بر 4 نتیجه را واگذار کرد و حالا فردا در دیدار رده بندی و برای کسب نشان برنز باید با «اسمائیل دویسبای» از قزاقستان فهرمان و نایب قهرمان آسیا 2016 و 2018 مبارزه کند.

**دیدار رده‌بندی فردا (جمعه - دوم آذرماه) از ساعت 12:30 تا 14:30 (به وقت تهران) پیگیری خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است، این رقابت ها G8 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز