به میزبانی امارات؛

قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی تیمی جهان ۲۰۱۸ انجام شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۳:۴۶
کد خبر: ۷۷۹۲۴۳
قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی تیمی جهان ۲۰۱۸ انجام شد
مراسم قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی تیمی جهان 2018 دقایقی پیش در "فجیره" امارات برگزار شد و تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران با چین، آذربایجان و ازبکستان در یک گروه قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال 2018 با حضور 8 تیم دعوت شده از سوی فدراسیون جهانی از ساعت 8:30 (به وقت تهران) فردا (شنبه - سوم آذرماه) در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها دقایقی پیش انجام شد و بر همین اساس تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران با تیم‌های چین، آذربایجان و ازبکستان در یک گروه قرار گرفت و در گروه دیگر نیز تیم‌های کره‌جنوبی، روسیه، ساحل عاج و قزاقستان حضور دارند.

این رقابت ها با مرحله مقدماتی آغاز می شود و 8 تیم در دو گروه 4 تیمی مبارزه خواهند کرد و در پایان این رقابت‌ها دو تیم از هر گروه به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. پیکارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 12:30 روز یکشنبه - 4 آذرماه برگزار می‌شود.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم مشخص می‌شود. تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم و تیم دوم گروه یک با تیم اول گروه دوم برای رسیدن به مرحله فینال مسابقه می‌دهند.

سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل می‌دهند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی تیمی جهان دارای گرید تیمی G2 می‌باشد و به ترتیب به تیم‌های اول 20 امتیاز، دوم 12 امتیاز، سوم 7.2 امتیاز و پنجم 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز