پیکان ۲-۳ فولاد؛

توقف شاگردان آقامعلم در خانه/ شیمبا، فرشته فولادی‌ها شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۰:۴۸
کد خبر: ۷۷۹۳۴۹
توقف شاگردان آقامعلم در خانه/ شیمبا، فرشته فولادی‌ها شد
تیم فولاد در هفته سیزدهم موفق شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل پیکان به برتری برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته سیزدهم لیگ برتر دو تیم پیکان و فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر دو به سود تیم میهمان به پایان رسید.

شاگردان جلالی که در خانه بازی می‌کردند بازی را هجومی آغاز کردند ولی برخلاف جریان بازی این تیم فولاد بود که توسط حسن بیت سعید در دقیقه 25 به گل رسید. در ادامه نیمه اول تلاش پیکان برای زدن گل تساوی فایده ای نداشت و نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.

تیم پیکان در نیمه دوم نیز چند موقعیت را روی دروازه فولاد ایجاد کرد ولی مهاجمین این تیم دقت لازم را نداشتند. حملات تیم پیکان ادامه داد تا اینکه عیسی آل کثیر در دقیقه 85 روی پاس مهدی مومنی گل تساوی این بازی را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و آل کثیر دو دقیقه بعد از گل اول خودش موفق شد گل برتری تیمش را به ثمر برساند. در حالی که بازی رو به پایان بود تیم فولاد روی غفلت مدافعین پیکان توسط سینا مریدی گل تساوی را درون دروازه شاگردان جلالی قرار داد. فولاد لحظاتی بعد از گل دوم توانست گل سوم و برتری را به تیم پیکان بزند و شاگردان جلالی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست دادند. گل پیروزی فولاد را در این بازی شیمبا به ثمر رساند.

فولاد با این پیروزی به رده نهم جدول رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز