در مسابقه‌ای که ۶ تعویض انجام شد، فقط ۳ دقیقه وقت تلف شده گرفتند؛

تکسیرا :در هر دو نیمه برای ما پنالتی گرفته نشد/شرایطی به وجود آمد که غیر عادی بود

۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۹:۳۸
کد خبر: ۷۷۹۳۶۹
دستیار قلعه نویی گفت :در نیمه اول ماشین سازی توانست به گل برسد چون توپ به مدافع ما خورد. ما سعی کردیم به بازی برگردیم. به بازی برگشتیم اما شرایطی به وجود آمد که غیر عادی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میگوئل تکسیرا، دستیار امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر ماشین سازی تبریز اظهار کرد: ما امروز غمگینیم. بازی سختی مقابل ماشین سازی داشتیم. در نیمه اول ماشین سازی توانست به گل برسد چون توپ به مدافع ما خورد. ما سعی کردیم به بازی برگردیم. به بازی برگشتیم اما شرایطی به وجود آمد که غیر عادی بود. همه آن صحنه را در داخل محوطه جریمه دیدید. روی مهاجم ما خطا داد اما داور به بازیکن ما کارت داد و دو پنالتی برای ما نگرفت.

او ادامه داد: در نیمه دوم قلعه نویی تدابیر جدیدی به وجود آورد. در کل نیمه دوم فقط ما حمله کردیم. ماشین سازی در نیمه زمین بسته بازی می‌:رد و ما از کناره‌ها حمله کردیم. خدا را شکر به گل رسیدیم. در مسابقه‌ای که ۶ تعویض انجام شد، فقط ۳ دقیقه وقت تلف شده گرفتند. این موضوع تعجب‌آور است. اجازه ندادند که ما پیروز شویم. نمی‌خواهیم کسی را مقصر بدانیم. می‌دانیم این باشگاه با باشگاه تراکتورسازی ارتباط دارد و سعی کردند کاری کنند تا ما بالا نرویم. مالک هر دو باشگاه یک نفر است و هواداران نیز به آنها کمک کردند.  در هیچ جای دنیا ندیدم که کسی مالک دو باشگاه در یک لیگ باشد. امروز فاکتورهایی زیادی را برای نتیجه نگرفتن، گفتم و اعلام کردم در نیمه اول آنها بهتر از ما بودند. باید سرمان را بالا بگیریم و از هواداران اصفهانی که به اینجا آمدند تشکر کنیم.

دستیار قلعه نویی در مورد حواشی پایان بازی گفت: ما در نیمه اول خوب نبودیم. در نیمه دوم هم سعی کردیم هر کاری کنیم تا به پیروزی برسیم اما در هر دو نیمه برای ما پنالتی گرفته نشد. داور بازی باید عادلانه قضاوت می‌کرد. او در دو صحنه مشابه دو قضاوت متفاوت داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز