شش هفت پنالتی روی کرار انجام شده اما داوران پنالتی نگرفته‌اند؛

پائولو سرجیو: به خاطر یک ضربه ایستگاهی سه امتیاز کامل این بازی را از دست دادایم/ اصلا نگرانی سقوط را نداریم

۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۸:۱۷
کد خبر: ۷۷۹۳۸۴
پائولو سرجیو: به خاطر یک ضربه ایستگاهی سه امتیاز کامل این بازی را از دست دادایم/ اصلا نگرانی سقوط را نداریم
سرمربی تیم نفت آبادان گفت:من شنیده بودم که داوران یک جلسه درباره کرار جاسم گذاشته‌اند و گفته‌اند اگر روی او خطایی شد، خطا نگیرند چون او زیاد تمارض می‌کند. شش هفت پنالتی روی کرار انجام شده اما داوران پنالتی نگرفته‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پائولو سرجیو سرمربی تیم نفت آبادان پس از تساوی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: من شنیده بودم که داوران یک جلسه درباره کرار جاسم گذاشته‌اند و گفته‌اند اگر روی او خطایی شد، خطا نگیرند چون او زیاد تمارض می‌کند. شش هفت پنالتی روی کرار انجام شده اما داوران پنالتی نگرفته‌اند. این عادلانه نیست. اگر او تمارض می‌کند، کارت زرد بدهید ولی اگر پنالتی است، پنالتی بگیرید. من اصلا به بازیکن نمی‌گویم تمارض کن تا پنالتی بگیریم. من همیشه به داوران احترام قائلم. آن‌ها کار بسیار سختی دارند اما این مسائل زیاد شده است.

او در مورد بازی گفت: یک تیم می‌خواست بازی را ببرد و تیم دیگر می‌خواست با استفاده از ضد حمله به گل برسد. در ابتدا تیم نساجی موفق شد به تیم ما گلزنی کند. نساجی تیم سازمان یافته‌ای است و خوب دفاع می‌کند و حتی با دفاع خوب‌شان توانستیم چندین موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کنیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. بازی بسیار خوبی انجام دادند. توپ را خوب چرخاندند و فضای لازم را برای موقعیت‌سازی فراهم کردند. در کل به خاطر یک ضربه ایستگاهی نتوانستیم به سه امتیاز کامل این بازی دست پیدا کنیم.

سرجیو در ادامه اظهار کرد:‌ ما اصلا نگرانی سقوط را نداریم اما یک عده هستند که می‌خواهند ما را به این نگرانی ببرند. تیم دارد خوب بازی می‌کند. ما یک شکست در لیگ داشتیم. بازیکن‌ها خیلی خوب دارند کار می‌کنند و نباید به خاطر این مسائل تحت فشار قرار گیریم.

او در مورد استفاده نکردن از بهنام برزای گفت: این دلیل نمی‌شود که چون ایشان در استقلال بازی کرده من او را حتما بازی دهم. این مساله به این خاطر نبود که من چون میلاد جهانی را بازی دادم پس برزای را بازی نداده باشم.

سرمربی تیم نفت آبادان در مورد عملکرد داوری گفت: ما اگر اشتباهات داوری و اشتباهات خودمان نیز نبود، می‌توانستیم تا رده چهارم پنجم بالا بیاییم. بچه‌ها این مساله را می‌دانند و خیلی دارند خوب فوتبال بازی می‌کنند. آنچه که اتفاق می‌افتد اصلا عادلانه نیست.

او ادامه داد: در فوتبال سه نتیجه می‌تواند اتفاق بیافتد. در هتل داور به کرار گفت مراقب باش دایو نزنی چون اگر این کار کنی به تو کارت زرد می‌دهم. داوری که با این نظر به بازی آمد و قضاوت کرد. تا بحال هیچ صحبتی از داوری نکردم ولی این مسائل خیلی زیاد شده است.

نظر شما