تیام در تعقیب یک پرسپولیسی؛

نور الهی در صدر برترین گل فصل لیگ قهرمانان+عکس و لینک نظر سنجی

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۳:۴۳:۳۷
کد خبر: ۷۷۹۳۹۲
نور الهی در صدر برترین گل فصل لیگ قهرمانان+عکس و لینک نظر سنجی
سایت رسمی AFC یک نظرسنجی در خصوص انتخاب برترین گل فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا انجام داده که تا اینجا گل احمد نوراللهی از پرسپولیس بالاتر از گل مامه تیام ، بازیکن پیشین استقلال در صدر این نظرسنجی قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، سایت رسمی AFC یک نظرسنجی در خصوص انتخاب برترین گل فصل 2018لیگ قهرمانان آسیا انجام داده که تا اینجا گل احمد نوراللهی از پرسپولیس بالاتر از گل مامه تیام ، بازیکن پیشین استقلال در صدر این نظرسنجی قرار دارد.
پس از به پایان رسیدن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی کاشیما، کنفدراسیون فوتبال آسیا نظرسنجی جدیدی در خصوص برترین گل سال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ ترتیب داده است.
در بین نامزدهای کسب عنوان بهترین گل فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا نام احمد نوراللهی و مامه تیام دیده می‌شود.
تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل 2018لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نایب‌قهرمانی رسید، در این بین یک نماینده دارد که آن احمد نوراللهی است بابت گلی که در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل الجزیره به ثمر رساند.
 همچنین در بین نامزدهای کسب این عنوان، نام مامه تیام، مهاجم پیشین استقلال هم دیده می‌شود. گلی که او در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل ذوب‌آهن به ثمر رساند نیز از برترین گل‌های این فصل رقابت‌هاست.
خبرنگار: هدایت علیزاده

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز