به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک و با همکاری بنیاد آجیتوس؛

دوره‌های آموزشی ظرفیت‌سازی سازمانی برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۵:۴۹
کد خبر: ۷۷۹۵۰۴
دوره‌های آموزشی ظرفیت‌سازی سازمانی برگزار می‌شود
کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران هفته جاری میزبان دوره های آموزشی ظرفیت سازی سازمانی با همکاری بنیاد آجیتوس خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بنیاد آجیتوس، بازوی توسعه ای کمیته بین المللی پارالمپیک است که از جمله وظایف آن می توان به حمایت از کشورها برای ظرفیت سازی سازمانی، توسعه ورزش بین کودکان ۶ تا ۱۸ سال، آموزش پارالمپین ها به عنوان سفیران جنبش پارالمپیک، اعطای گرنت های پژوهشی و برنامه ریزی کشورها در مسیر برگزاری بازی های پارالمپیک اشاره کرد.

با توجه به عملکرد کمیته ملی پارالمپیک ایران طی سال های اخیر در ظرفیت سازی و عملکرد سازمانی موفق مطابق استانداردهای بین المللی،  بنیاد آجیتوس میزبانی این دوره را به کمیته ملی پارالمپیک ایران پیشنهاد داد و هدف از این دوره آشنایی شرکت کنندگان با مباحث ظرفیت سازی سازمانی و تمرکز بر حاکمیت خوب، طراحی برنامه های استراتژیک و عملیاتی کمیته های ملی پارالمپیک کشورها بر مبنای الگوی بهینه و پیشنهادی IPC است.

این دوره های آموزشی در دو بخش، و از سوم تا دهم آذر ماه برپا خواهد شد و مدرسان و شرکت کنندگانی از کشورهای برزیل، فرانسه، انگلستان، تونس، کنیا، قزاقستان، دانمارک، آنگولا و ایران در آن حضور خواهند یافت. 
مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی روز چهارشنبه هفتم آذرماه سال جاری با حضور تنی چند از مسئولین ورزش و کمیته ملی پارالمپیک و کلیه ی شرکت کنندگان و مدرسین دوره، در تهران برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز