موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدم؛

رضانژاد: تمرینات مداوم و سختی را پشت سر گذاشتیم

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۳:۴۳
کد خبر: ۷۷۹۵۵۶
رضانژاد: تمرینات مداوم و سختی را پشت سر گذاشتیم
امیر رضانژاد ورزشکار تیم ملی اسلالوم، گفت: نمایندگان کشورهای شرکت کننده بهتر از انتظار بودند .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، قایقران تیم ملی اسلالوم کشورمان با اشاره به عنوان های کسب شده توسط نمایندگان کشورهای رقیب در سالهای گذشته گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و با وجود شرایط نا مناسب موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدم.

امیر رضا نژاد قایقران تیم ملی اسلالوم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: از اسفند ماه سال 96 اردو ها را برای حضور موفق در اولین دوره مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر23 سال و جوانان آسیا که به میزبانی کشور خودمان برگزار شد آغاز کردیم و تمرینات مداوم و سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: نمایندگان کشورهای قزاقستان، چین تایپه و ازبکستان سخت ترین رقبا برای رسیدن به سکوی قهرمانی آسیا بودند، ورزشکاران این کشور ها در سال های گذشته موفق به کسب عنوان های قهرمانی جهان نیز شدند.

ملی پوش اسلالوم کشورمان افزود: در دو ماده کانوی تیمی و کانوی تکنفره جوانان به مصاف حریفان رفتم. در کانوی تیمی همراه محمد مهدی کنارنگ و محمد مهدوی نیا موفق به ایستادن بر سکوی قهرمانی آسیا شدیم و در کانوی تک نفره پس از رقابت بسیار سخت با حریفان اصلی نمایندگان قزاقستان، ازبکستان، چین تایپه و ورزشکاران تیم خودمان توانستم مدال برنز مسابقات را کسب کنم.

رضا نژاد در پایان افزود: از حمایت های مربیمان آقای شیرمحمدی و همه مسئولین سپاس گزارم و امیدوارم برنامه ریزی دقیق تر و بلند مدتی برای رشد ورزشکارن انجام بشه تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز