در جام جهانی اسلحه سابر صورت می‌گیرد؛

​مشخص شدن ۳۲ نفر نهایی جام جهانی شمشیربازی جوانان در تهران

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۵:۲۷
کد خبر: ۷۷۹۶۴۴
​مشخص شدن ۳۲ نفر نهایی جام جهانی شمشیربازی جوانان در تهران
هفت شمشیرباز ایران در جمع 32 نفر برتر جام جهانی شمشیربازی جوانان قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت های جام جهانی اسلحه سابر جوانان که به میزبانی تهران در حال برگزاری است، چهره شمشیربازان راه یافته به جمع 32 نفر مشخص شد.

امیرحسین شاکر که دور نخست را با صدرنشینی به پایان رساند و بهترین عملکرد را داشت در جدول 32 نفره به مصاف محمد از عراق می رود. 

عرفان شکوهی هم با غلبه بر حریفی از آذربایجان به مصاف دیگو از اسپانیا می رود. شهریار گلزار نیز با غلبه بر عاشوری دیگر شمشیرباز ایرانی راهی دور سوم شد و باید به مصاف حریفی از قزاقستان برود.

آرش فتحی نیز با برتری 15 بر 9 برابر میثم لاهوت راهی 32 نفر برتر شد. فرزین خلیلی با شکست 15 بر 7 برابر رارس از رومانی از صعود بازماند.  امیرحسین عابدینی نیز 15 بر 3 احمد از عراق را شکست داد و صعود کرد. مهرشاد زنجانی نیز 15 بر 2 میکیتا از بلاروس را برد و حریف دراگومیر از رومانی شد.

میعاد عابدینی نیز 15 بر 6 محمد از عراق را برد و برای صعود به جمع 16 نفر باید با علی عیسی از کویت رقابت کند. سینا خوش طینت نیز 15 بر 8 برابر آنتونیو از اسپانیا شکست خورد و نتوانست صعود کند. امیر حسین علاالدینی نیز 15 بر 3 احمد از عراق را برد و حریف اکرم از الجزایر شد.

رقابت های دور سوم و مسابقه شمشیربازان برای صعود به جمع 16 نفر از ساعاتی دیگر آغاز می شود.

نظر شما