پرسپولیس تهران-تراکتورسازی تبریز؛

جدال قرمزهای ایران/ پیام مشترک کاپیتان‌ها برای آرامش سکوها

۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۵:۲۳:۴۶
کد خبر: ۷۷۹۷۰۳
جدال قرمزهای ایران/ پیام مشترک کاپیتان‌ها برای آرامش سکوها
دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 15 امروز در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌رود.

پرسپولیس و تراکتور در حالی به مصاف یکدیگر می روند که سرخپوشان به دنبال بازگشت به صدر جدول هستند و تراکتورسازان  به دنبال رسیدن به رتبه های بالای جدول هستند. تیم تراکتورسازی با هدایت محمد تقوی توانست به نتایج مورد نیاز برسد. هرچند تراکتور پیش از دیدار با پرسپولیس به دلیل عدم حضور بازیکنان خارجی خود دچار حاشیه شد اما مدیریت باشگاه کاری کرد تا استوکس به تهران بازگردد.

سرخپوشان که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقلات اکنون با کمبود بازیکن مواجه هستند در دیدار با تراکتورسازی با خستگی فینال لیگ قهرمانان دست و پنجه نرم می‌کنند. این تیم با هدایت برانکو توانست پیکان را هفته گذشت شکست بدهد و  تا پایان نیم فصل اول با کمبود بازیکن مواجه است اما باید بازی‌های عقب افتاده لیگ را برگزار کند. سرخپوشان هم پیش از دیدار با تراکتورسازی اسیر حواشی شدند. خبرهایی به گوش می‌رسد که ظاهرا برانکو از تیم‌های شرق آسیا پیشنهاد دارد و امکان جدایی وی از قرمزپوشان دور از تصور نیست. 

همیشه دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس دست خوش حواشی روی سکوها بود که با پست مشترکی که حسینی و شجاعی کاپیتان های دو تیم در صفحه مجازی خود منتشر کردند از هواداران دو تیم خواستند از ایجاد هرگونه حواشی و شعار جلوگیری کنند.پرسپولیس و تراکتورسازی، هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز دارند. پرسپولیس با 20 امتیاز در رده چهارم جدول و تراکتورسازی با 22 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. این بازی از در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز