محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تراکتورسازی بازیکنان زهرداری دارد/ استقلال و پرسپولیس کار آسانی در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت

۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۶:۳۴:۱۳
کد خبر: ۷۷۹۸۱۳
پیشکسوت سرخابی‌های پایتخت، گفت: تراکتورسازی در شرایط خوبی به سر می‌برد و بازیکنان زهرداری دارد که می‌تواند سرخپوشان را اذیت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی، پیشکسوت فوتبال درباره دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: این بازی برای هر دو تیم بسیار سخت است. تراکتورسازی در شرایط خوبی به سر می‌برد و بازیکنان زهرداری دارد که می‌تواند سرخپوشان را اذیت کند. 

وی ادامه داد: تراکتورسازی مربی بسیار خوبی دارد که تاکنون در لیگ ایران تجربه‌ مربیگری نداشت و اکنون می‌بینیم که چه خوب توانسته تراکتور را به روزهای اوج خود بازگرداند. قرمزهای تبریز از خط هافبک بسیار خوبی برخوردار هستند سه کاپیتان تیم ملی دژاگه، شجاعیان و حاج صفی در این تیم بازی می‌کنند و تزریقی که آنها به خط دفاع تراکتورسازی می‌کنند، می‌توانند سرخپوشان را اذیت کنند.

مهدوی با اشاره به اینکه حسینی و شجاعیان کاپیتان های دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی برای آرامش سکوها کار بسیار خوبی کردند که پست مشترک در فضای مجازی خود منتشر کردند، اضافه کرد: امیدوارم این اقدام فرهنگ سازی شود تا هواداران در سکوها فقط تیم‌های خود را تشویق کنند. 

وی یادآور شد: باید سرخپوشان در نقل و انتقالات نیم فصل دوم جایگزین های خوبی برای انصاری و ماهینی انتخاب کنند تا خط دفاعی پرسپولیس در نبود این دو بازیکن با مشکل مواجه نشود. 

پیشکسوت پرسپولیس و استقلال درباره قرعه دو تیم پرطرفدار ایران، بیان کرد: تعجب می‌کنم چرا همه استقلال را گروه مرگ می‌دانند. معتقدم در لیگ قهرمانان آسیا بهترین‌‌ها در قرعه قرار دارند و پرسپولیس در قرعه دشواری قرار دارد و استقلال هم حریفان سختی را مقابل خود می بیند. 

وی درباره دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان، گفت: استقلال خوزستان متاسفانه اخیرا دستخوش حواشی شد و خبر کسر 6 امتیاز روحیه و انگیزه بازیکنان را از بین برد. استقلال تهران توانست از این تعطیلات استفاده کند و به ریکاوری خوبی برسد و بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز