مصطفی قنبرپور:

تابع قانون هستیم و توافقی فراتر از آن نداشتیم

۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۸:۱۰:۲۰
کد خبر: ۷۷۹۸۱۷
تابع قانون هستیم و توافقی فراتر از آن نداشتیم
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه ما منتظر انجام یک بازی خوب بین دو تیم خوب و ریشه دار هستیم و درباره سهمیه تماشاگران هم تابع قانون هستیم و در جلسه هماهنگی به هیچ وجه صحبت و توافقی فراتر از قانون نشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی بعضی اظهارات و انتشار پاره ای اخبار درباره سهمیه های اختصاص یافته به تماشاگران اظهار داشت: یک بازی حساس پیش رو داریم که طبعا حساسیت های خاص خودش را دارد و همه امیدواریم با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای  شاهد یک بازی خوب بین  دو تیم خوب و ریشه دار  فوتبال کشورمان باشیم. در این شرایط قطعا قانون فصل خطاب خواهد بود.

وی ادامه داد: درمورد سهمیه تماشاگران هم بر خلاف بعضی اخبار، توافق و صحبت خاصی در جلسه هماهنگی نشد و آقای انوری، نماینده فدراسیون می توانند این موضوع را تایید کنند. آنچه در قانون آمده است اجرا می شود و حق تماشاگران دو تیم قطعا محفوظ خواهد بود. 

مدیر پرسپولیس اضافه کرد: امیدواریم تماشاگران از دیدن بازی که قطعا کیفیت بالایی خواهد داشت، لذت ببرند و اجازه ندهند حاشیه های خارج از فوتبال، لذت دیدن یک بازی زیبا را از آنها بگیرد.  

نظر شما