ندا شهسواری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حمایت سلطانی‌فر باعث شد ورزش بانوان دیده شود/ تنیس روی‌میز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۶:۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۷۹۹۳۱
بانوی پینگ‌پنگ باز کشورمان گفت: اگر از لحاظ امکانات بخواهیم ایران را با دیگر کشورهای پیشرفته آسیا مقایسه کنیم شاید کار درستی نباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ندا شهسواری، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درخصوص موفقیت‌های اخیر ورزش و دستاوردهای بانوان با حمایت‌های دکتر مسعود سلطانی‌فر صحبت کرد.

شهسواری در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: علیرغم وجود همه استعدادهای خوب ورزشی در بین بانوان ایران متاسفانه تا چند سال پیش دختران ورزشکار ما نمی‌توانستند آنطور که باید توانایی‌های خود را نشان دهند ولی اتفاق خوبی که در دولت یازدهم و دوازدهم و به ویژه با حضور معود دکتر سلطانی‌فر رخ داد این بود که بانوان ایران همگام با آقایان در بسیاری از میادین بین‌المللی توانستند توانایی‌های خود را نشان دهند. با حمایتی که از سوی وزارتخانه و برنامه‌ریزی فدراسیون‌ها انجام گرفت ما در بسیاری از رشته‌ها توانستیم موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آوریم.

وی در ادامه افزود: تنیس روی میز یکی از این رشته‌ها است که در سه، چهار سال اخیر توانست با حمایت‌های صورت گرفته و همچنین مدیریت صحیح آقای علیقارداشی پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند. حالا بعد از این همه سعی و تلاشی که انجام شد پینگ‌پنگ بازان ما در مواجهه با بازیکنان برتر آسیا و جهان بازی‌های قابل قبولی را از خود نشان می‌دهند. مدال برنز نوشاد عالمیان نمونه‌ای از پیشرفت این رشته در بازی‌های آسیایی بوده است. اگر از لحاظ امکانات بخواهیم ایران را با دیگر کشورهای پیشرفته آسیا مقایسه کنیم شاید کار درستی نباشد ولی با همین داشته‌هایی که در فدراسیون تنیس روی میز بود بانوان توانستند در بسیاری از رده‌های سنی افتخارآفرینی کنند.

بانوی پینگ‌پنگ باز ایران تصریح کرد: حالا که این رشد قابل توجه در ورزش به خصوص ورزش بانوان صورت گرفته است باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حمایت مجدد از ورزش کشور و دکتر سلطانی‌فر زمینه را برای موفقیت‌های دوچندان فراهم کنند.

نظر شما