سهراب انتظاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود/ پرسپولیس تجربه بین‌المللی خوبی دارد و می‌تواند قهرمان آسیا شود/ امیدوارم مصدوم دیگری تا نیم فصل نداشته باشیم

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۵:۰۱:۳۲
کد خبر: ۷۸۰۰۱۰
مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود/ پرسپولیس تجربه بین‌المللی خوبی دارد و می‌تواند قهرمان آسیا شود/ امیدوارم مصدوم دیگری تا نیم فصل نداشته باشیم
پیشکسوت مازندرانی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر به بازی پرسپولیسی‌ها با دقت نگاه کنیم، هنوز خستگی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ساق بازیکنان دیده می‌شود و سرخپوشان فشار زیادی را تحمل می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهراب انتظاری، پیشکسوت مازندرانی پرسپولیس، درباره تساوی این تیم مقابل تراکتورسازی به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته بازی خوبی بود اما این دیدار بابت اینکه گلی در برنداشت هیجان کمتری نسبت به آنچه که پیش‌بینی می‌شد، داشت. نباید فراموش کنیم شرایط آب و هوایی روی روند بازی هر دو تیم تاثیر گذاشته بود و به نظر من مساوی نتیجه عادلانه ای بود.

بخش دیگری از صحبت‌های این مهاجم پیشین پرسپولیس درباره بازی هفته بعد سرخپوشان مقابل ماشین سازی تبریز بود، وی در این باره اظهار داشت: اگر به بازی پرسپولیسی‌ها با دقت نگاه کنیم، هنوز خستگی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ساق بازیکنان دیده می‌شود و سرخپوشان فشار زیادی را تحمل می کنند و جدا از نتیجه امیدوارم تا زمانی که محرومیت پرسپولیس به پایان برسد به مصدومان تیم، مصدوم دیگری اضافه نشود. انصافا همه بازیکنان باغیرت و تعصبی مثال‌زدنی بازی می‌کنند که از این بابت به آنها باید تبریک گفت. درباره بازی با ماشین سازی باید بگویم پرسپولیس بازی ساده ای در تبریز پیش رو ندارد، ماشین سازی هفته گذشته سپاهان را متوقف کرد و معتقدم سرخپوشان می‌توانند با تدابیر خاص برانکو پیروز میدان باشند و با این پیروزی خود را در کورس قهرمانی نگه دارند و این چند بازی را پشت سر بگذارند تا اینکه نیم فصل شود و در نیم فصل تیم بتواند به بهترین شکل ممکن و با نظر شخص سرمربی تقویت شود.

بخش پایانی صحبت های انتظاری درباره گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود، وی در این باره افزود: پرسپولیس در گروه ساده ای قرار ندارد و السد قطر و الاهلی عربستان هزینه بسیار زیادی برای موفقیت در این رقابت ها انجام داده‌انداما پرسپولیس در دو فصل گذشته با حضور در میان چهار تیم برتر آسیا نشان داده لیاقت زیادی دارد و اینکه تجربه بین المللی این تیم هم اکنون بسیار بالاست. من امیدوارم این تیم بتواند با تدابیر مدیران در فصل آینده باز هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و این بار جام را بالای سر ببرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز