امیدوارم ۲۰ درصد دیگر از قراردادها پرداخت شود؛

گل‌محمدی: باید در هفته دوازدهم با استقلال بازی می‌کردیم/ در نیمه دوم به بازی سرعت دادیم

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۴:۳۶
کد خبر: ۷۸۰۲۳۵
گل‌محمدی: باید در هفته دوازدهم با استقلال بازی می‌کردیم/ در نیمه دوم به بازی سرعت دادیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده، گفت: بزرگترین انگیزه ما شاد کردن دل هواداران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌محمدی با حضور در برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، گفت: باتوجه به نتایج خوب و حضور در بالای جدول شرایط‌مان خوب است. البته مشکلاتی از لحاظ امکانات داریم که تیم ما را اذیت می‌کند. مشکلات اولیه‌ای مثل مشکل توپ، زمین و ... را داریم که این مسئله تیم ما را اذیت می‌کند.

وی افزود: بخشی از این مشکلات حل شده و مسئولان استانی کمک کردند تا شرایط بهتر شود. بیشتر مشکلات ما بحث امکانات زمین، توپ، لباس و ... است. با همین وجود با همه توان کار می‌کنیم و به اعتماد به نفس خوبی رسیدیم. این باور در تیم ایجاد شده که بچه‌ها هر تیمی را می‌توانند شکست دهند. باید از حمایت هواداران هم تشکر کنیم. بزرگترین انگیزه ما شاد کردن دل هواداران است. آنها خیلی از ما حمایت کردند و به تیم دلگرمی دادند.

سرمربی تیم پدیده درمورد بدهی این باشگاه به یک بازیکن خارجی و خطری که از این بابت پدیده را تهدید می‌کند، اظهار داشت: بله متاسفانه این مشکل را داریم. با یک بازیکن خارجی تسویه نشده و ترس اینکه این مسئله در آینده ما را اذیت کند، وجود دارد. نباید اجازه دهیم زحمات این مجموعه به راحتی از بین برود.

گل‌محمدی درمورد اینکه گفته می‌شود احتمال واگذاری پدیده به بخش خصوصی وجود دارد، گفت: یک متقاضی از بخش خصوصی جلو آمد تا تیم را در اختیار بگیرد اما این پروسه واگذاری زمانبر است چرا که باید مباحث مالی، مالیاتی و ... انجام شود. اگر همه کمک کنند شاید تا یکی دو هفته آینده این اتفاق بیفتد. توافقات کلی انجام شده اما هنوز جزئیات این موضوع باقی مانده است‌.

وی درمورد اینکه آیا موضوع حمایت از تیم حل شده است، عنوان کرد:‌ نگرانی‌هایی در تیم ما از بابت مباحث مالی وجود دارد. بخشی از این مشکلات حل شده اما با رسیدن نیم فصل‌‌ باید 20 درصد دیگر از قراردادها پرداخت شود. با حل این مشکلات تیم از لحاظ روانی شرایط بهتری پیدا می‌کند.بسیاری از بازیکنان ما پیشنهادات خوبی دارند.هرچند این بازیکنان با ما قرارداد دارند‌ اما این مسئله ذهن آنها را برهم می‌زند. اگر فکری نکنیم شاید متضرر شویم.

سرمربی پدیده درمورد بازی با سایپا، گفت: ابتدا باید از مسئولان آستان قدس تشکر کنم. با تلاش‌های صورت گرفته کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام رضا بسیار خوب شده است. نیمه اول بازی روز گذشته متعادل بود و دلیل این مسئله هم دوری 23 روزه ما از مسابقات بود. وقتی بازی با استقلال لغو شد ما تعطیلی 23 روزه را پشت سر گذاشتیم. در این بین فقط یک بازی دوستانه با پارس جنوبی انجام دادیم و این اتفاق روی عملکردمان تاثیر منفی گذاشت. 

وی افزود: در نیمه دوم به بازی سرعت دادیم و همین مسئله کلید برد ما  مقابل سایپا بود. توانستیم چندین موقعیت گل ایجاد کنیم و هیچ فرصتی به حریف ندادیم. نیمه دوم بازی دیروز یکی از بهترین عملکردهای ما در فصل جاری بود.

گل‌محمدی درمورد اینکه آیا هچنان اعتقاد دارد فشار عوامل خارجی باعث شد بازی این تیم مقابل استقلال لغو شود، اظهار داشت: خودشان هم به این موضوع اعتراف کردند. قصد ندارم بار دیگر این بحث را باز کنم. الان  به خاطر پیروزی در بازی روز گذشته خوشحال هستیم. با این وجود از مسئولان خواهش می‌کنم برنامه مسابقات را به خاطر فشارهای بیرونی تغییر ندهند چرا که این اتفاق کار را برای کل فصل سخت می‌کند. شاید شما چیزی احساس نکنید اما این مشکلات برای باشگاه‌ها زجر آور است. 23 روز بازی نکردن با این امکانات که زمین تمرین مناسبی نداریم کار بسیار سختی است. ما باید در هفته دوازدهم با استقلال بازی می‌کردیم اما الان این بازی به هفته پانزدهم منتقل شده است.این اتفاقات به ماهیت و شخصیت لیگ‌مان ضربه می‌زند. این اتفاق گذشت ولی امیدوارم دیگر شاهد این تغییرات نباشیم.

سرمربی پدیده درمورد اینکه آیا به این تیم اجازه تمرین در زمین ورزشگاه امام رضا (ع) داده شد، گفت: برای اولین‌بار هفته قبل یک جلسه تمرین برگزار کردیم. مسئولان مجموعه همکاری خوبی با ما داشتند وقرار شد هفته‌ای یک جلسه به ما اجازه تمرین بدهند که این مسئله در شرایط موجود برایمان غنیمت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز