سیدرضا صالحی‌امیری:

کمیته ملی المپیک بدون هیچ چالشی با وزارت ورزش‌وجوانان در مسیر المپیک گام برمی‌دارد

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۶:۳۶
کد خبر: ۷۸۰۴۵۶
کمیته ملی المپیک بدون هیچ چالشی با وزارت ورزش‌وجوانان در مسیر المپیک گام برمی‌دارد
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: قانون ایثارگران ظرفیتی را پیش بینی کرده که هر کسی می تواند در چهارچوب قانون از آن استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، در نشست روسای فدراسیون‌ها با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد:  از همه بازنشستگان عزیز که سرمایه های ورزش هستند قدردانی و برایشان در سنگر جدید آرزوی موفقیت می کنم. شهادت می دهم همه فدراسیون‌های ما با قانون منع بکارگیری بازنشستگان، با اخلاق و در چهارچوب قانون رفتار کردند.

وی افزود: درخصوص فدراسیون فوتبال هم تصمیم، محصول تدبیر مشترک وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود که با اجرای بی کم و کاست قانون ایثارگران و با کمترین خسارت برای کشور این اتفاق صورت بگیرد. قانون ایثارگران ظرفیتی را پیش بینی کرده که هر کسی می تواند در چهارچوب قانون از آن استفاده کند و فضاسازی ها یا ناشی از جهل و یا بر پایه عناد است.

صالحی امیری ادامه داد: المپیک ۲۰۲۰ از الان آغاز شده و اجلاس آن فردا در توکیو برگزار می شود و با نظمی آهنین و منطقی کار ها پیش می رود.ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک هم به صورت منظم با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود و کمیته ملی المپیک بدون هیچ چالشی با وزارت ورزش و جوانان در مسیر المپیک گام بر می دارد. از فدراسیون‌ها می خواهیم با تمام توان در جهت کسب سهمیه المپیک تلاش کنند. ماه بعد مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود و از همه دوستان می خواهیم در این مجمع حضور فعال داشته باشند.

نظر شما