مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس یک قدرت آسیایی است/ برانکو از بازیکنان جوان هم می‌تواند به صورت فیکس استفاده کند

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۵:۴۱:۳۳
کد خبر: ۷۸۰۵۰۲
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس یک وینگر دریبل زن باید جذب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز به خبرنگار برنا گفت: بازی در نیمه نخست چنگی به دل نمی‌ زد و دو تیم ملاحظه گل نخوردن را می کردند اما نیمه دوم بازی بهتر شد و در پایان تراکتورسازی موفق شد به هدفش که کسب حداقل امتیاز در تهران بود برسد. روی هم رفته بازیکنان پرسپولیس با توجه به فشار زیادی که روی آنها است بازی قابل قبولی ارائه کردند و فکر می کنم این تساوی به نفع سایر مدعیان شد.

بخش دیگری از صحبت‌های او درباره گروه پرسپولیس در آسیا بود، وی در این رابطه اظهار داشت: پرسپولیس در گروه بسیار سختی قرار دارد اما حالا سرخپوشان پایتخت، یک قدرت آسیایی به شمار می روند که تیم های حریف از آن حساب می برند و می‌توانیم از این موضوع به نفع خودمان استفاده کنیم. فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند به راحتی از این گروه صعود کند، البته یارگیری در نیم فصل بسیار مهم است و پرسپولیس باید در چند پست به فکر بازیکنان جدید باشد.

فنونی زاده درمورد موضوع جذب بازیکنان در پرسپولیس عنوان کرد: ابتدا اجازه بدهید بنده این نکته را عرض کنم دوستانی که معتقد هستند پرسپولیس بازیکن ندارد اشتباه می کنند، اگر به همین نیمکت نشینان جوان بها داده شود، می‌توانند خود را به خوبی نشان دهند. همتی یا طاهرخانی بازیکنان بسیار خوبی هستند که می توان از آنها در بازی ها به صورت فیکس استفاده کرد.

او گفت: در تیم امید و ما دو دفاع وسط خوب داریم که اگر آقای برانکو به آنها بها بدهد می‌توانند در آینده به پرسپولیس کمک کنند اما درخصوص اینکه پرسپولیس نیاز دارد چه بازیکنی اضافه شود باید بگویم به نظرم پرسپولیس نیازمند یک وینگر بازیساز به معنای واقعی کلمه است. یعنی کسی که پاس گل بدهد و بتواند به تنهایی برای مهاجمین خلق موقعیت کند. بنده معتقدم علاوه بر سروش رفیعی، مهدی ترابی و شریفی که به پرسپولیس اضافه خواهند شد با داشتن کامیابی‌نیا، نورالهی و رسن ما باز هم یک وینگر بازی ساز خوب و دریبل زن نیازمندیم تا در آسیا بتوانیم به قهرمانی برسیم و در لیگ برتر در کسب عنوان قهرمانی هت تریک کنیم، موضوعی که هیچ یک از آنها دور از دسترس نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز