محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال وضعیت تاج را مشخص می‌کند

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۷:۱۵:۴۲
کد خبر: ۷۸۰۹۴۳
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال وضعیت تاج را مشخص می‌کند
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تصمیمات درخصوص فدراسیون فوتبال را مجمع فدراسیون فوتبال می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: من را به مجمع عمومی باشگاه استقلال دعوت کرده بودند. عضو مجمع نیستم اما بر حسب دعوتی که شده بودم در جلسه حضور یافتم. فکر می‌کنم که این جلسه عمدتا برای بررسی برنامه بودجه و تصویب بودجه هزینه‌های انجام شده در گذشته بود که بعد از مدت‌ها مجمع باشگاه برگزار شده بود. وزارتخانه سعی کرده در آن دخالتی نداشته باشد. عمدتا با تصمیماتی که هیئت مدیره و مجمع عالی این باشگاه می‌گیرد چون ملزم به اجرای قانون هستیم قانون را در این باشگاه هم رعایت کنیم.

وی درباره مشکلات انتخاب کاندیدها بیان کرد: ابلاغی که برای دو فدراسیون انجمن‌های ورزشی صادر شده چهارسال فرصت داریم اما با توجه به اینکه باید تعیین تکلیف کنیم، ثبت نام انتخابات فدراسیون را شروع کردیم و این دو فدراسیون شامل بازنشستگی نمی‌شدند. فرصت چهار سالشان که تمام می‌‌شد با توجه به مشکلاتی که در برگزاری مجمع و استعلام‌های مربوطه داشتیم مقداری با تأخیر مواجه بودیم که سعی می‌کنیم در این چند روز انجام بدهیم.

داورزنی درباره وضعیت رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد: تصمیمات درخصوص  فدراسیون فوتبال را مجمع فدراسیون فوتبال می‌گیرد. مجمع به عنوان عالی ترین مرجع تصمیم‌گیری برای فدراسیون است اما فوق مقررات نیست و ملزم به رعایت قوانین کشور و با رعایت مسائل بین‌المللی انجام خواهد شد.

وی گفت: کلیه تصمیمات در مجمع گرفته می شود و دوستان در مجمع هم به قوانین داخلی و هم به قوانین بین‌المللی توجه دارند. بدون این که مشکلی برای فوتبال کشور به وجود بیاید دوستان در مجمع فدراسیون تصمیماتی را خواهند گرفت که آینده فوتبال مشکلی ایجاد نشود. با توجه به اینکه جام ملت‌های آسیا را داریم و نیاز به حفظ  آرامش داریم و اقداماتی که فدراسیون باید  انجام بدهد به موقع انجام بگیرد که مشکلی پیش نیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز