محمد پولادگر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش یکی از کاربردی‌ترین و ارزان‌ترین ابزارهای در اختیار مردم است

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۵:۳۵:۲۸
کد خبر: ۷۸۰۹۹۲
ورزش یکی از کاربردی‌ترین و ارزان‌ترین ابزارهای در اختیار مردم است
رییس فدراسیون تکواندو گفت: برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها برای شادی و نشاط جامعه ادامه دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو درباره موفقیت‌های ورزش در چهار سال گذشته و دستاوردهایی که ایران در حوزه ورزش کسب کرده است در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت:  امسال و سال گذشته افتخارات فراوانی در عرصه ورزش کشور به دست آمده که بایستی به وزارت ورزش و کمیته المپیک تبریک  بگویم، این مدیریت منسجم و هماهنگ و  همراه آنها باعث شد تا ورزش کشورمان به افتخارات بزرگی برسد.

وی ادامه داد: سال‌ها است که در ورزش حضور دارم. بارها دیدم که هر زمان مشکلی ایجاد شده به واسطه جدایی کمیته و  وزارت است. این همراهی که اکنون وجود دارد به نظر من یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت رشته‌های ورزشی در عرصه‌های مختلف است و مدیریت در شرایط بحران به مراتب سخت‌تر است. 

پولادگر اضافه کرد: به روسای فدراسیون‌ها و مدیران هم‌ترازم خسته‌ نباشید عرض می‌کنم و می‌دانم چه مشکلاتی دارند و هم به مدیریت وزارت ورزش خسته نباشید و خداقوت می‌گویم واز همه کسانی که همراه و همگام برای ارتقای ورزش ایران تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم. 

رییس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: یکی از ابزارهایی که در جامعه باعث شور و نشاط می‌شود ورزش است، یکی از کاربردی ترین و ارزان ترین ابزار برای شادی مردم که می‌تواند در اختیار مردم قرار بگیرد. ورزش کشور در چند سال گذشته افتخارات بسیاری به دست آورد که باعث شادی و نشاط مردم شده است. برنامه‌های وزارت و ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها برای شادی و نشاط جامعه ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز