نساجی مازندران-سپیدرود رشت؛

دربی شمالی‌ها با حضور مربیان سرخابی/ بردی که ۶ امتیاز ارزش دارد

۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۴:۳۰:۱۳
کد خبر: ۷۸۱۴۸۶
دربی شمالی‌ها با حضور مربیان سرخابی/ بردی که ۶ امتیاز ارزش دارد
تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت 15 امروز میزبان تیم فوتبال سپیدرود رشت خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت 15 امروز در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم فوتبال سپیدرود رشت خواهد بود.

دیدار نساجی مازندران و سپیدرود رشت در هفته چهاردهم لیگ برتر برگزار می‌شود. مصاف دو تیم شمالی ایران از بازی‌های جذاب لیگ برتر است که به دربی شمال معروف است. هر دو تیم در انتهای جدول قرار دارند. هر دو تیم از تیم‌های ریشه دار و پرطرفدار هستند و این عامل بر جذابیت‌های بازی می‌افزاید. نساجی مازندران با 12 امتیاز در رده دوازدهم و سپیدرود رشت با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

تقابل مربیان هردو تیم که از بازیکنان سابق تیم ایران و دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال هستند از جدابیت‌های دیدار نساجی وسپیدرود به شمار می رود. نساجی به دلیل مصدومیت حامدی شیری را ندارد و میثم فردوسی، مدافع تیم سپیدرود رشت هم به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. سپیدرود فصل قبل از لیگ یک راهی لیگ برتر شد نساجی مازندران هم امسال نخستین حضور در  لیگ برتر را تجربه می‌کند. آخرین دیدار دو تیم در رقابت‌های لیگ برگزار شد و این نخستین دیدار دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر است.

آمار دیدارهای دو تیم در 10 سال اخیر حاکی از آن است که نساجی در تقابل‌هایش با تیم‌های گیلانی نسبت به سپیدرود رشت در مصاف با تیم‌های مازندرانی عملکرد بهتری داشته است.

نساجی مازندران در 12 تقابلش با تیم‌های گیلانی 5 برد کسب کرده و سه بازی‌اش را با نتیجه تساوی پشت سر گذاشته است. این تیم 4 بازی را هم واگذار کرده است. نساجی در این بازی‌ها 20 گل زده و 15 گل دریافت کرده است. در مقابل، سپیدرود رشت در برابر تیم‌های مازندرانی در 8 بازی، 3 برد کسب کرده، دو بازی را با نتیجه مساوی پایان برده و در سه بازی تن به شکست داده است. سپیدرود در این بازی‌ها 10 گل به ثمر رسانده و 12 گل خورده است.

نتایج نساجی مازندران مقابل تیم‌ سپیدرود در ۱۰ سال اخیر:

لیگ آزادگان ۸۹-۹۰: نساجی مازندران۳ - سپیدرود رشت صفر/ سپیدرود رشت یک - نساجی مازندران ۲

لیگ آزادگان ۹۵-۹۶: نساجی مازندران ۲- سپیدرود رشت یک/ سپیدرود رشت۳ 

لیگ آزدگان ۸۹-۹۰: نساجی مازندران ۳ - سپیدرود رشت صفر/ سپیدرود رشت یک - نساجی مازندران ۲

لیگ آزادگان ۹۶-۹۵: سپیدرود رشت ۳ - نساجی مازندران 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز