ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کرار برای استقلال خطرناک است/ آبی‌پوشان شانس بیشتری برای پیروزی مقابل صنعت‌نفت دارند

۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۵:۴۹:۵۸
کد خبر: ۷۸۱۵۶۸
کرار برای استقلال خطرناک است/ آبی‌پوشان شانس بیشتری برای پیروزی مقابل صنعت‌نفت دارند
پیشکسوت فوتبال گفت: صنعت‌نفت نسبت به سال گذشته قوی‌تر نیست و همین موضوع بر روی روند کاری این تیم تاثیرگذار بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی سابق صنعت نفت آبادان درباره دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت به خبرنگار برنا گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما در مورد شرایط دو تیم باید بگویم استقلال دراین فصل فراز و نشیب های زیادی داشته، یک بازی را می برد و بعد از آن مساوی یا باخت داشته و روند رو به رشد متوالی را نتوانسته هنوز پیدا کند.

وی افزود: در سوی دیگر میدان صنعت نفت آبادان و یا هر تیم دیگری در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارد و صنعت نفت با اتکا به بازیکنانی مانند جاسم‌ کرار می‌تواند در این دیدار بر روی ضربات شروع مجدد و ضدحملات خطرناک ظاهر شوند.

سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به ۱۰ تساوی صنعت نفت در فصل جاری اظهار داشت: صنعت نفت نسبت به سال گذشته قوی‌تر نیست و همین موضوع روی روند کاری این تیم تاثیرگذار بوده و از یک تیم با بازیکنان متوسط شما نباید انتظارات زیادی داشته باشید. با توجه به داشته های تیم آنها پرتعداد درون زمین خود حضور دارند و همین موضوع باعث می شود که کمتر برد داشته باشند و ضمن آنکه ابزار گلزنی در صنعت نفت به صورت چشمگیری دیده نمی شود.

وی درمورد اینکه روی کاغذ استقلال شانس بیشتری برای برد دارد، تصریح کرد: این موضوع درست است، با توجه به میزبانی استقلال و حمایت هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی شانس این تیم برای برد بیشتر است و تجربه نشان داده در این گونه بازی ها که فضا و جو به نفع  میزبان است اشتباهاتی نیز به نفع آن ها تمام می‌شود و شانس استقلال برای پیروزی در این دیدار بیشتر از حریفش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز